Opgelost door Eneco: Eneco komt afspraken niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141452
Gebruiker
RB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Eneco heeft mijn vorige klacht hier bijna 2 maanden geleden afgehandeld met de afspraak mijn 3 jarig contract om te zetten naar een flexibel contract.
Zelf heb ik contact opgenomen met Eneco om dit af te handelen zodat ik over kan stappen.
Echter na minimaal 4 poging dit geregeld te krijgen met herhaaldelijke keren het hele verhaal te moeten toelichten word mij telkens weer verteld dat ik hierover terug gebeld ga worden door "Vincent" van de klachten service. Uiteraard wordt hier geen opvolging aan gegeven door Eneco.
Deze telefoon gesprekken duren gemiddeld zo'n half uur.........
Ik heb het inmiddels zo zat dat ik de automatische incasso geblokkeerd heb.

Vorige klacht:
https://www.klachtenkompas.nl/eneco/eneco-komt-levering-en-contract-niet-na

De oplossing

Eneco dient mijn vorige klacht z.s.m. af te handelen, zodat ik eindelijk van deze energie loze energie leverancier verlost kan zijn

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor u bericht waar u nog terugkomt op het contact wat we eerder hebben gehad.

    De eerdere klacht heeft u zelf afgehandeld zonder terug te komen op de voorstellen die ik u heb gedaan.

    Graag neem ik alsnog actie om voor u de klacht naar tevredenheid af te handelen.

    Uit dit bericht begrijp ik dat u geen levering wenst van Eneco.
    Wilt u dan dat de Toon verwijderd wordt en dat ik de contracten aanpas naar variabele contracten om een overstap te vergemakkelijken?

    Ik verneem dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Medewerker Webcare Eneco
  2. Auteur
    RB
    Datum
    Mijn vorige klacht heb ik geaccepteerd, hierdoor kan ik geen reactie meer toevoegen.

    Echter heb ik 4 malen contact gehad met Eneco (allemaal zo'n 30 minuten gesprekken) waarin aangegeven is dat ik deze afspraak wil inwilligen. Echter wacht ik nog steeds op het moment dat Eneco mij terug belt zoals hierin afgesproken.
    Ja ik wil van Toon en Eneco af!
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Bedankt voor uw terugkoppeling.

    De klachten die in behandeling zijn via klachtenkompas.nl handelen wij via deze site af. Er word hiervoor niet telefonisch contact opgenomen.
    U verwachte een telefoontje en dit bleef helaas uit, ik wil u hiervoor mij excuses aanbieden.

    Ik heb zojuist uw contracten laten wijzigen naar variabele contracten. Dit vergemakkelijkt een overstap naar een andere leverancier.
    Tevens heb ik de opdracht in gang gezet om de Toon te verwijderen en uw oude thermostaat weer terug geplaatst word.

    Ik hoop u zo goed te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Medewerker Webcare Eneco
  4. Auteur
    RB
    Datum
    Gelukkig komt het nu toch tot een oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen