Klacht Eneco: Eneco komt contract niet na, int alleen abbonementsgeld en doet daar niets voor.

wil

Ik betaal al geruime tijd abbonementsgeld voor ketelonderhoud. Blijf een hele dag thuis omat er een afspraak staat voor ketelonderhoud en er komt niemand opdagen. Vervolgens kan er geen nieuwe afspraak ingepland worden. Eneco blijft in gebreke, en ben vanaf 22 juli al hier mee bezig. Uiteindelijk contract opgezegd met moeite., meerdere malen tegenstrijdige informatie aan de telefoon gehad van medewerkers. Ik zou al mijn betaalde geld terug krijgen, maar kreeg een eindafrekening waar ik nog moest bij betalen.
Reactie van medewerker, U krijgt mischien 60 euro terug, dat bedrag staat ervoor.Terwijl in eerder telefoongesprek bevestigd is ik alles terug zou krijgen.
Ik kan bij Eneco niet verder voor een klachtenafhandeling. Bij Eneco is men van mening dat een contact eenzijdig is, je betaalt als klant voor een service en Eneco hoeft die service niet te verlenen. Volgens mij werkt het zo niet.
Ben het nu helemaal beu en ga op zoek naar een andere energiemaatschappij .De rechtsbijstand wordt voor deze zaak ingeschakeld.

Volledige compensatie van betaalt abbonementsgeld van servicecontract, en excuses voor de opstapeling van fouten en tegenstrijdige informatie die gegeven is. Dit op heel korte termijn van een week.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Meer dan vervelend om te moeten lezen dat u al veel langer dan wenselijk wacht op correcte beëindiging van uw Ketelcomfort contract. Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs. Graag reageer ik op uw klacht middels dit bericht.

Ik heb ons zusterbedrijf Eneco Installatiebedrijven verzocht om met spoed de gedane beloftes na te gaan en waar mogelijk actie te ondernemen. Zij hebben inmiddels ook de ontvangst van dit verzoek bevestigd. We doen dus een beroep op uw allerlaatste restje geduld.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande duidelijk voor u is en vertrouw erop dat ons zusterbedrijf dit correct afhandelt binnen de door u gestelde termijn.

Eneco Webcare

wil
We hebben 60 euro als compensatie gekregen Er was afgesproken dat we het hele bedrag zouden terug krijgen.Eneco krijgt van ons een zware onvoldoende omdat ze afspraken niet nakomen en we nu met 60 euro worden afgescheept .We hebben ongeveer 225 betaald .,dus 125 was wel reeel geweest,ook al voor het ongemak die we gehad hebben .veel gebeld en een dag voor niks thuis gebleven ,nog niet eens mee gerekend. Eneco belooft veel maar kom niks na

Ook een klacht indienen over Eneco?