Klacht Eneco: Eneco komt hun afspraak niet na en ik betaal maandelijks het abonnement.

# 532090
W.J.M. Opstals

Ik krijg sinds oktober 2020 geen afspraak gepland voor onderhoud cv, ik zou eigenlijk juni 2020 aan de beurt zijn geweest, al heel veel telefoontjes gepleegd wordt van alles beloofd maar er gebeurt niets. Eindelijk kreeg ik vorige week een afspraak via de mail op dinsdag 6 april 2021. En wat gebeurt er de monteur komt niet opdagen, weer tel contact, ze gaan het uitzoeken en bellen terug, nee hoor. Volgende dag weer gebeld zelfde verhaal en vandaag weer gebeld en alweer afgescheept. Ik weet niet meer wat ik kan doen??

Dat mijn cv een onderhoudsbeurt krijg en het teveel betaalde abonnementsgeld terug krijg van bijna een jaar.

Eneco
    Beste meneer, mevrouw Opstals,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u schrijft dat u niet meer weet wat u moet doen om een onderhoudsafspraak te kunnen maken. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat dit, na alle moeite die u heeft gedaan, nog steeds niet gelukt is.

Om dit voor u op te lossen breng ik u in contact met mijn collega's van ons installatiebedrijf. Uw klacht heb ik direct bij hen onder de aandacht gebracht. Zij voorzien u zo spoedig mogelijk van een reactie op uw bericht.

Ik vertrouw erop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe.

Manon
    Eneco Webcare
    Eneco
    Beste meneer, mevrouw Opstals,

Excuses dat de gemaakte belofte aan u, door mij, niet nagekomen is. U heeft van mij een bevestiging ontvangen vorige week voor een fictieve datum op 6 april. De monteur zou niet zoals vermeld in mijn mail op die datum daadwerkelijk komen, maar hij zou u eerst persoonlijk te woord staan om een afspraak te maken. Dit laatste is niet gebeurd. Ik betreur dit zeer.

Ik heb wederom uw klacht laten escaleren en ik ga mijn uiterste best doen zo spoedig mogelijk een afspraak voor u te plannen.

Vertrouwende u tot zover voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten.

John
    Eneco Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?