Klacht Eneco: Eneco komt zijn afspraken niet na,kan niet voldoen aan contract.

wil

Ik heb een brief van Eneco ontvangen over mijn ketel onderhoud , (waar ik een abonnement op heb), om een afspraak te maken tussen 5 augustus en 18 oktober
Dat lukt niet via de Qr code en de Eneco site . Ik heb toen gebeld en werd gezegd dat alles vol zat en ik na 18 oktober maar weer opnieuw moest bellen voor een afspraak ,Eneco kon voor mij ook na 18 oktober geen afspraak maken. Ik betaal voor deze service ,dus men moet dat ook nakomen en niet afgescheept worden met probeer het na 18 oktober nog eens .

Eneco moet een afspraak voor onderhoud ketel plannen binnen de door hun gestelde termijn in de brief. Dus tussen 5 augustus en 18 oktober.

Beste heer, mevrouw Neijenhuis,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te lezen dat het nog niet is gelukt tijdig een afspraak te maken voor het onderhoud aan uw CV-ketel. Via dit kanaal behandelen wij alleen geen klachten die betrekking hebben op onderhoudscontracten. Om die reden stuur ik uw klacht graag door naar onze afdeling Eneco Installatiebedrijven die deze binnen enkele werkdagen voor u in behandeling nemen. Kunt u hiervoor uw klantnummer vermelden in een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

wil
    Ik vind Eneco hierin erg tegenvallen. Ik heb gebeld en daar uitvoerig mijn beklag gedaan, Daar kunt U alles inzien, inclusief mijn klantnummer. Ik geef Eneco een dikke onvoldoende Dit is de zoveelste keer dat het niet meteen goed gaat bij Eneco, en dat ik als klant heel veel werk en frustratie heb om simpele zaken geregeld te krijgen. Ik heb alle vertrouwen in Eneco verloren en overweeg over te stappen naar een andere maatschappij.

Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn verplicht u te vragen naar uw klantnummer gezien de privacywetgeving in Nederland. Enkel op basis daarvan kan ik uw klantgegevens inzien en zo uw klacht doorsturen. Bij deze vraag ik u daarom opnieuw uw klantnummer te vermelden middels een privé-opmerking.

Alvast bedankt.

Beste heer, mevrouw Neijenhuis,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer. Ik heb uw klacht zojuist doorgespeeld naar mijn collega's die deze week nog contact met u opnemen hierover.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.

wil
Eneco heeft nog geen oplossing geboden, wachten hierop en kunnen de klacht nog niet afsluiten

Ook een klacht indienen over Eneco?