Opgelost door Eneco: Eneco komt zijn afspraken niet na

Roos4550

Eneco komt zijn afspraken niet na. ik zou binnen vier weken een cashback van 175 euro eenmalig ontvangen als ik weer terug zou komen als klant. İk was namelijk weggegaan naar een andere leverancier voor een bonus. İk heb gezegt als ik terug kom dan moet ik de bonus terug betalen. Eneco zei toen wij maken dat wel aan jou over dan kan jij Hun terug betalen daarmee ben ik toen akkoord meegegaan. İk ben intussen al terug bij Eneco al bijna 6 weken mijn contract is begonnen op 13-4-2019 maar van de cashback heb ik nog steeds niets ontvange, meerdere keren gebeld, de ene keer Werd gezegt ja maar we zijn pas 23-04-2019 gaan leveren dus nog geen 4 weken oke weer gewacht 4 weken voorbij weer gebeld ja we zijn het aan het verwerken kan elke moment komen, weer paar dagen gewacht ja maar de week is nog niet om deze week krijg je het. Week om ja maar er moet een verzoek voor ingediend worden dat heb ik nu gedaan dus even wachten heb nog een week geduld, nou sorry hoor heb geen geduld meer voor deze slappe smoesjes ik ben geen klein kind ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Binnen vier weken is binnen vier weken,afspraken zijn afspraken. İk heb geen vertrouwen meer in Eneco.

İk wil dat Eneco zijn afspraken na komt. De bonus van 175 Euro zoals afgesproken het alsnog naar mij overmaakt zo snel mogelijk.

Beste heer, mevrouw Ciftci-Basar,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u momenteel nog wacht op een cashback van €175 die binnen 4 weken na het ingaan van het contract uitgekeerd zou worden.

Allereerst onze excuses voor het uitblijven van de cashback en de verwachtingen die gesteld zijn. Ik zoek voor u uit wat er precies gaande is en hoe u de cashback alsnog zo snel mogelijk ontvangt. Hiervoor doen ik te beschikken over uw klantnummer. Kunt u deze vermelden middels een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

Beste mevrouw Ciftci-Basar,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer.

Ik zoek de situatie verder voor u uit en kom hier begin volgende week op terug met een oplossing.

Voor nu wens ik u nog een fijn weekend toe.

Bedankt voor uw geduld.

Ik heb de korting van €175 vandaag voor u in orde kunnen maken. Dat betekent dat het bedrag in de loop van volgende week op uw rekening wordt gestort. Nog onze excuses voor de lange aanloop.

Ik hoop uw klacht zo naar tevredenheid te hebben opgelost.

Beste Denise,

Dat hoorde ik vorige week ook al loop van de week krijg je het gestort op je rekening. Een week voorbij afgelopen vrijdag terug gebeld ja maar week is nog niet om tot vijf uur heb je nog tijd. Dus nu hoor ik weer loop van de week krijg ik het op me rekening. İk ga niet nog een week wachten ze doen maar een spoed overmaking of dergelijke zodat ik het uiterlijk dinsdag heb. Binnen 4 weken is binnen vier weken en niet na 4 weken. Mijn contract is 13 april ingegaan en het is nu 26 mei.

Met vriendelijke groet
    Beste mevrouw Ciftci-Basar,

Het klopt dat u al meerdere malen heeft gewacht zonder succes, waarvoor onze excuses. De handeling die ik nu heb verricht was nodig om de korting uit te keren. Helaas waren mijn collega's hier nog niet aan toe gekomen en was u verkeerd voorgelicht.

Een spoedbetaling is niet mogelijk, zeker niet in het weekend. Vandaar dat ik u wil vragen het voor de laatste keer af te wachten. In de loop van volgende week staat het op uw rekening.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Roos4550
Bedankt Denise, het is opgelost mede dankzij jou heb ik begrepen. Door de handeling die u zondag hebt verricht. Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Eneco?