Klacht Eneco: Eneco laks in het herstellen van een onterechte contractbeëindiging.
Details
Klacht
Klantenservice zegt dat ik zelf maar moet zien te achterhalen hoe onterechte contractbeëindiging kon gebeuren. Te beroerd actief mee te werken terwijl Eneco snellere ingangen heeft bij de betrokken instanties. (NB Bespaar me het gezwets over privacy; Eenzijdig zonder enige verificatie mijn contract opzeggen, Dàt is pas inbreuk op mijn privacy!)Dat “Energie-Direct” 7 dagen voor dagtekening van de onterecht opgemaakte eindnota Eneco al heeft aangegeven dat er van een vergissing sprake was cq dat de contractbeëindiging ongedaan gemaakt diende te worden heeft niet mogen leiden tot een gepaste(re) aanpak.
De afdeling klantenservice deelt me laconiek mee dat het ongedaan maken van deze miskleun gewoon 4 tot 6 weken gaat duren.
De klantonvriendelijke procedure heeft kennelijk hogere prioriteit.
Want dat ik daarnaast ook niet meer kan inloggen interesseert ook niemand; Zo zet Eneco haar klant laconiek in de kou.
Gewenste oplossing
Binnen 2 dagen volledig herstel c.q. activering van het bestaande contract en inlog mogelijk op "mijn eneco".- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.