Klacht Eneco: Eneco maakt misbruik van contract

Klachtnummer
# 254058
Gebruiker
alice wesselink
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik ga verhuizen, heb 38 jaar een boiler gehuurd. In 2007 is er een nieuwe geplaatst omdat de oude het begeven had. Nu wil eneco mij nog 2 jaar laten betalen omdat het contract in 2017 afloopt. Als ik hem overneem betaal ik 233,00 en als ik afkoop 194,00. Overigens heb ik nooit een nieuw contract gekregen.
Tot zover!
Bij voorbaat dank

De oplossing

kwijtschelding. Hooguit 1 extra maand betalen maar geen 2 jaar

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Wesselink,

    Bedankt voor uw bericht en jammer dat het zo gelopen is. Uw klacht is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en ik verwacht dat er binnen een week contact met u wordt opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Denise, Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Wesselink,
    Er wordt vandaag nog telefonisch contact met u opgenomen door het installatiebedrijf om een afspraak te maken.
    Met vriendelijke groet,
    Denise, Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen