Klacht Eneco: Eneco meterstand

abn71

Meterstanden doorgegeven via foto's ivm overlijden. Volgens Eneco bestaat de stand beginnende met 0 niet en plakken zij het getal achter de komma eraan vast. 3 maanden wachten en herhaalde keren bellen leveren niks op. Ook niet de bereidheid om iemand langs te sturen voor de standen. Foto's meerdere keren in moeten sturen, iedere keer kwijt geraakt. Beloftes gedaan en niet n.agekomen. meterstand 06729 of 67295 is wel een heel groot verschil. Wat een waardeloos bedrijf.

Correctienota wel wel de juiste meterstand opgenomen! Geen loze beloftes

Bijlagen

Beste meneer of mevrouw Noordoven,

Dank voor uw melding, we zoeken de zaak graag nader voor u uit. Zou u ons kunnen voorzien van het klantnummer? Dan gaan we er meteen mee aan de slag. Alvast reuze bedankt voor de moeite.

Klantnr 13886249
    Beste meneer of mevrouw Noordoven,

Hartelijk dank voor het toesturen van het klantnummer. We gaan de zaak tot op de bodem uitzoeken en komen er binnen vijf werkdagen op terug.

abn71
    Binnen 5 werkdagen een reactie lees ik...
    Beste meneer of mevrouw Noordoven,

Klopt helemaal, we gaan met spoed aan de slag om duidelijkheid te kunnen geven. Vandaar de belofte om er binnen vijf werkdagen op terug te komen.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?