Klacht Eneco: Eneco meterstand

Klachtnummer
# 472456
Gebruiker
abn71
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Meterstanden doorgegeven via foto's ivm overlijden. Volgens Eneco bestaat de stand beginnende met 0 niet en plakken zij het getal achter de komma eraan vast. 3 maanden wachten en herhaalde keren bellen leveren niks op. Ook niet de bereidheid om iemand langs te sturen voor de standen. Foto's meerdere keren in moeten sturen, iedere keer kwijt geraakt. Beloftes gedaan en niet n.agekomen. meterstand 06729 of 67295 is wel een heel groot verschil. Wat een waardeloos bedrijf.

De oplossing

Correctienota wel wel de juiste meterstand opgenomen! Geen loze beloftes

Bijlagen

5 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer of mevrouw Noordoven,

    Dank voor uw melding, we zoeken de zaak graag nader voor u uit. Zou u ons kunnen voorzien van het klantnummer? Dan gaan we er meteen mee aan de slag. Alvast reuze bedankt voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    abn71
    Datum
    Klantnr 13886249
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer of mevrouw Noordoven,

    Hartelijk dank voor het toesturen van het klantnummer. We gaan de zaak tot op de bodem uitzoeken en komen er binnen vijf werkdagen op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Eneco Webcare
  4. Auteur
    abn71
    Datum
    Binnen 5 werkdagen een reactie lees ik...
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer of mevrouw Noordoven,

    Klopt helemaal, we gaan met spoed aan de slag om duidelijkheid te kunnen geven. Vandaar de belofte om er binnen vijf werkdagen op terug te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen