Klacht Eneco: Eneco Toon krijgt geen verbinding

Gebruiker1587894026

Mijn Toon doet het nu al enige weken niet meer door een storing op de Eneco server. Hij heeft verbinding met het internet, maar niet met het Eneco service center. Volgens een medewerker van Eneco komt het door een daar uitgevoerde software upgrade. Prima, maar ik betaal iedere maand abonnements geld en krijg daar op dit moment niets voor terug. Het duurt nu al een maand of 2 a 3.

Het probleem oplossen dat duidelijk aan hun kant ligt.
Er is nog steeds geen oplossing, dit probleem duurt ondertussen al maanden!! Ik ben zeer ontevreden!

Beste Gebruiker,

Het is niet fijn dat de storing zich al enige tijd voordoet. De storing is inderdaad bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Mag ik uw klantnummer zodat ik alsnog het een en ander kan nakijken? Deze kunt u sturen via een privé bericht.

Eneco Webcare
    Emel

Beste mevrouw, meneer Van Terwisga,

Bedankt voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat de Toon al enige weken niet werkt.

We helpen u graag verder met een oplossing. Hiervoor ga ik de kwestie intern doorzetten. Kunt u enkel nog uw klantnummer vermelden middels een privébericht?

Natalie
    Eneco Webcare
    Gebruiker1587894026
    Het probleem is ook in de afgelopen week niet verholpen
    Beste mevrouw , meneer van Terwinsga,

Wat vervelend om te horen dat uw toon geen verbinding kan maken en dat u de toon hierdoor niet kunt gebruiken. Dit probleem is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Er zal in de komende weken een update plaats gaan vinden waarna uw toon weer verbinding moet kunnen maken. Wanneer dit precies gaat gebeuren is bij ons ook niet bekend. We wachten net als u in spanning af. Wanneer deze storing verholpen is kunnen we samen bekijken hoelang dit geduurd heeft en of we hierin wellicht een compensatie kunnen bieden.

Kim
    Eneco webcare
    Beste mevrouw, heer Terwisga,

Het klopt dat u nog geen verbinding kunt maken. De verwachte update is nog niet uitgevoerd.

Kim
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?