Klacht Eneco: Eneco Toon krijgt geen verbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602736
Gebruiker
Gebruiker1587894026
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Mijn Toon doet het nu al enige weken niet meer door een storing op de Eneco server. Hij heeft verbinding met het internet, maar niet met het Eneco service center. Volgens een medewerker van Eneco komt het door een daar uitgevoerde software upgrade. Prima, maar ik betaal iedere maand abonnements geld en krijg daar op dit moment niets voor terug. Het duurt nu al een maand of 2 a 3.

Gewenste oplossing

Het probleem oplossen dat duidelijk aan hun kant ligt.
Geboden oplossing
Er is nog steeds geen oplossing, dit probleem duurt ondertussen al maanden!! Ik ben zeer ontevreden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Gebruiker,

    Het is niet fijn dat de storing zich al enige tijd voordoet. De storing is inderdaad bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Mag ik uw klantnummer zodat ik alsnog het een en ander kan nakijken? Deze kunt u sturen via een privé bericht.

    Eneco Webcare
    Met vriendelijke groet,
    Emel

  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw, meneer Van Terwisga,

    Bedankt voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat de Toon al enige weken niet werkt.

    We helpen u graag verder met een oplossing. Hiervoor ga ik de kwestie intern doorzetten. Kunt u enkel nog uw klantnummer vermelden middels een privébericht?

    Met vriendelijke groet,
    Natalie
    Eneco Webcare
  3. Auteur
    Gebruiker1587894026
    Datum
    Het probleem is ook in de afgelopen week niet verholpen
  4. Auteur
    Gebruiker1587894026
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw , meneer van Terwinsga,

    Wat vervelend om te horen dat uw toon geen verbinding kan maken en dat u de toon hierdoor niet kunt gebruiken. Dit probleem is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Er zal in de komende weken een update plaats gaan vinden waarna uw toon weer verbinding moet kunnen maken. Wanneer dit precies gaat gebeuren is bij ons ook niet bekend. We wachten net als u in spanning af. Wanneer deze storing verholpen is kunnen we samen bekijken hoelang dit geduurd heeft en of we hierin wellicht een compensatie kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,
    Kim
    Eneco webcare
  6. Auteur
    Gebruiker1587894026
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Gebruiker1587894026
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, heer Terwisga,

    Het klopt dat u nog geen verbinding kunt maken. De verwachte update is nog niet uitgevoerd.

    Met vriendelijke groet,
    Kim
    Eneco webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen