Klacht Eneco: Eneco verlaagt teruglevergoeding zonder contractueel verplichte communicatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 629911
Gebruiker
Dorst9
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eneco handelt niet conform voorwaarden van haar modelcontract en wijzigt zonder communicatie de terugleververgoeding.

Op mijn eindfactuur zag ik dat de terugleververgoeding sinds 5 september 2022 ineens verlaagd is naar een schamele 9 cent. In de voorwaarden staat dat consumenten hierover uiterlijk 10 dagen van tevoren persoonlijk geinfomeerd dienen te worden, wat tot op de dag van vandaag niet gebeurd is.

Gewenste oplossing

Eneco hanteert voor de periode 5 september tot einde contract de contractueel vastgelegde terugleververgoeding en niet de 9 cent die nooit met ons gecommuniceerd is.
Geboden oplossing
Ik zou binnen 5 werkdagen iets horen van de klachtenafdeling, maar ik heb tot op heden nog geen bericht ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Van Dorst,

    Bedankt voor uw bericht. Vanwege de hoeveelheid berichten via dit kanaal, heb ik een officieel klachtdossier aangemaakt. Onze klachtenafdeling neemt binnen vijf werkdagen per e-mail contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen