Klacht Eneco: Eneco verlaagt teruglevergoeding zonder contractueel verplichte communicatie

sad Niet opgelost
Dorst9

Eneco handelt niet conform voorwaarden van haar modelcontract en wijzigt zonder communicatie de terugleververgoeding.

Op mijn eindfactuur zag ik dat de terugleververgoeding sinds 5 september 2022 ineens verlaagd is naar een schamele 9 cent. In de voorwaarden staat dat consumenten hierover uiterlijk 10 dagen van tevoren persoonlijk geinfomeerd dienen te worden, wat tot op de dag van vandaag niet gebeurd is.

Eneco hanteert voor de periode 5 september tot einde contract de contractueel vastgelegde terugleververgoeding en niet de 9 cent die nooit met ons gecommuniceerd is.
Ik zou binnen 5 werkdagen iets horen van de klachtenafdeling, maar ik heb tot op heden nog geen bericht ontvangen.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Van Dorst,

Bedankt voor uw bericht. Vanwege de hoeveelheid berichten via dit kanaal, heb ik een officieel klachtdossier aangemaakt. Onze klachtenafdeling neemt binnen vijf werkdagen per e-mail contact met u op.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?