Eneco is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Eneco: eneco weigert uitvoering contract
Details
Klacht
eneco heeft eindnota onjuist opgemaakt: berekend dubbeltarief ipv het overeengekomen enkeltarief, ik verzocht herberekening. eneco incasseert zonder herberekening echter de foutive nota en weigert mitsdien mijn verzoek inhoudelijk in behandeling te nemen.het berekende is in mijn nadeel, dus ik heb eindnota betaald onder aftrek van het niet verschuldigde.
vervolgens wordt ik door eneco benaderd -terwijl het contract geeindigd is sinds 1 maand-
waarin gepoogd wordt mijn contract met nieuwe leverancier te verbreken omdat ze zgn een sterk concurrerend aanbod kunnen doen.
dit is ehtisch verwerpelijk en zo wens ik geen zaken te doen, los van voorgaande -niet afgewikkelde- klacht.
Gewenste oplossing
eneco stopt onmiddelijk mij te benadeon terechte mnotaren in welke vorm dan ook- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.