Klacht Eneco: eneco weigert uitvoering contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107697
Gebruiker
SpeedyG
Datum
1 reactie

Details

Klacht

eneco heeft eindnota onjuist opgemaakt: berekend dubbeltarief ipv het overeengekomen enkeltarief, ik verzocht herberekening. eneco incasseert zonder herberekening echter de foutive nota en weigert mitsdien mijn verzoek inhoudelijk in behandeling te nemen.
het berekende is in mijn nadeel, dus ik heb eindnota betaald onder aftrek van het niet verschuldigde.

vervolgens wordt ik door eneco benaderd -terwijl het contract geeindigd is sinds 1 maand-
waarin gepoogd wordt mijn contract met nieuwe leverancier te verbreken omdat ze zgn een sterk concurrerend aanbod kunnen doen.
dit is ehtisch verwerpelijk en zo wens ik geen zaken te doen, los van voorgaande -niet afgewikkelde- klacht.

Gewenste oplossing

eneco stopt onmiddelijk mij te benadeon terechte mnotaren in welke vorm dan ook
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eneco is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    SpeedyG
    Datum
    eneco heft niet meer gereageerd, wel gatracht onterecte incasso uit te voeren

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen