Opgelost door Eneco: Energiecontract door misleiding van Eneco zakelijk

sad Opgelost
Dennis

Eneco zakelijk stuurt vanuit niets een herinnering voor een factuur van augustus 2020 en claimen dat ik lid geworden ben via het Zakelijk Energie Collectief in 2018 (2 jaar geleden). Ik erken dat ik gebeld ben door die partij maar ik heb daar nooit een contract afgesloten. Ze hebben een mail gezonden waarin staat uw aanbod, die heb ik wel aangeklikt. echter staat er duidelijk uw aanbod en niet klik hier om een contract af te sluiten. ze claimen daarbij mijn ip adres te hebben. Volgens mij is hier sprake van misleiding en kan dit nooit een rechtsgeldig contract zijn. ik heb nooit om energie levering gevraagd van Eneco. Ze sturen facturen naar een e-mail adres wat al meerdere jaren niet meer in gebruik is en waarschijnlijk nog bij de kvk geregistreerd staat, dit is nooit door mij aan de Eneco kenbaar gemaakt. Inmiddels had ik bij een andere partij wel een energiecontract aangevraagd en deze leveren nu ook. Zonder mijn weten heeft de eneco ongeveer 4 weken stroom en gas geleverd. De klanten service van Eneco heeft na meerdere telefoontjes beloofd contact met me op te zoeken om het op te lossen, maar dat komen ze niet na. Eneco stuurt nu herinneringen en dreigen een deurwaarder in te schakelen en dat de stroom word afgesloten terwijl ik nooit een contract met hun heb afgesloten.

Dat dit contract ongeldig verklaard word en de facturen vervallen

Eneco is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Dennis
Zelf nogmaals eneco gebeld, afspraak alleen betalen voor levering

Ook een klacht indienen over Eneco?