Klacht Eneco: Enorm hoge afrekening terwijl ik door Corona gesloten was.

Klachtnummer
# 535671
Gebruiker
Gebruiker1549887689
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De jaarafrekening is ruim 4 x zo hoog als het maandbedrag, door de Corona is mijn bedrijf 2 maanden gesloten geweest en daarna 20 uur per week geopend ipv 56 uur per week .
Dit moet een misverstand zijn.

De oplossing

Een aanvaardbare verklaring geven en daarna de vordering intrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eneco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen