Klacht Eneco: foutieve eindnota

sad Niet opgelost
coolatwork

Eneco rekent over de periode 05-09-2022 t/m 22-09-2022 met een terugleververgoeding van 9 cent per kWh dit moet 6,425 cent per kWh zijn.
Eneco heeft mij als klant hier nooit over geïnformeerd en zo loop ik € 222,10 mis.

de terugleververgoeding aanpassen en uitbetalen zoals het hoort en waar wij recht op hebben.
Eneco geeft aan mij te hebben bericht via een mail. Deze mail heb ik nooit gehad (en ja ik bewaar al mijn mails zorgvuldig) Dan geven ze aan dat ze dit zo mogen doen, of dat zo is moet ik nog uitzoeken.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw klacht waarin u aangeeft dat we een onjuist tarief hebben gehanteerd. U vraagt ons dit aan te passen en het juiste bedrag uit te betalen.

Wij hebben een klacht aangemaakt en we zorgen ervoor dat u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt.

Groet,

Audrey
    Eneco Webcare
    Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Groet,

Audrey
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?