Klacht Eneco: foutieve eindnota

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 629270
Gebruiker
coolatwork
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Eneco rekent over de periode 05-09-2022 t/m 22-09-2022 met een terugleververgoeding van 9 cent per kWh dit moet 6,425 cent per kWh zijn.
Eneco heeft mij als klant hier nooit over geïnformeerd en zo loop ik € 222,10 mis.

Gewenste oplossing

de terugleververgoeding aanpassen en uitbetalen zoals het hoort en waar wij recht op hebben.
Geboden oplossing
Eneco geeft aan mij te hebben bericht via een mail. Deze mail heb ik nooit gehad (en ja ik bewaar al mijn mails zorgvuldig) Dan geven ze aan dat ze dit zo mogen doen, of dat zo is moet ik nog uitzoeken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het delen van uw klacht waarin u aangeeft dat we een onjuist tarief hebben gehanteerd. U vraagt ons dit aan te passen en het juiste bedrag uit te betalen.

    Wij hebben een klacht aangemaakt en we zorgen ervoor dat u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt.

    Groet,

    Audrey
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het delen van uw klacht waarin u aangeeft dat we een onjuist tarief hebben gehanteerd. U vraagt ons dit aan te passen en het juiste bedrag uit te betalen.

    Wij hebben een klacht aangemaakt en we zorgen ervoor dat u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt.

    Groet,

    Audrey
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen