Klacht Eneco: geen afspraak kunnen maken installatie Toon

van es

Bij de aanschaf van een nieuwe ketel werd er geadviseerd om de toon er bij te nemen
dat hebben we gedaan alleen moesten we zelf zorgen voor de slimme meter en de installatie regelen van de toon geen probleem dachten we alleen nu hangt de ketel en de slimme meter kosten 85,00 alleen ben ik vanaf begin dec bezig om een afspraak te maken voor de installatie van de toon beloftes om terug te bellen komt eneco niet na ook niet na het insturen van een klacht via de mail t en het sturen van een schriftelijke klacht.
ik zit nu met een slimme meter die ik voor niks heb laten installeren en een toon in de meterkast. De arrogantie van het bedrijf is echt ongelofelijk het callccenter personeel is zeer onklantvriendelijk. Hoe ik nu verder moet geen idee maar ik wil mn geld terug van de toon en voor de installatie van de slimme meter .

Ze moeten gewoon een afspraak maken om die toon installeren begrijp niet dat dat zo'n probleem is.

Eneco
    Geachte mevrouw Van Es,Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat we nog steeds geen afspraak hebben gemaakt voor de installatie van Toon. Ik begrijp uw onvrede dan ook. Ik heb uw klacht direct neergelegd bij mijn collega van het Toon-team met het verzoek contact met u op te nemen. Ik hoop dat uw klacht spoedig tot het verleden behoort. Mijn excuses voor de overlast. Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco Webcare
    van es
    Ik ben de volgende dag gebeld door eneco en volgende week vrijdag word de toon geinstalleerd.
    van es
    ik ben gebeld voor een afspraak voor de installatie ze zouden komen op vrijdag 17- 1 tussen 8 en 12 ! Er is niemand geweest een schande wat heb ik een spijt van de aankoop van de ketel en de toon . Je maakt eindelijk een afspraak en ze komen gewoon niet. Ik ga maar naar Radar schrijven en vragen of er meer van dit soort zaken bij hun bekend zij over Eneco .Heb n vrije dag genomen voor niks die wil ik wel mooi vergoed hebben.
    Eneco
    Geachte mevrouw Van Es,Bedankt voor uw bericht. Dit kan inderdaad absoluut niet de bedoeling zijn. Ik ga dan ook uitzoeken wat er gebeurd is. Ik zorg ervoor dat mijn collega u spoedig terugbelt om met een verklaring te komen en het, als u dat nog wenst, alsnog in orde te maken. Mijn excuses voor de overlast.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
    Eneco
    Geachte mevrouw Van Es,Navraag bij het Installatiebedrijf leert dat u inmiddels een nieuwe afspraak heeft gemaakt. Ook beoordelen zij voor u de compensatie in verband met het opnemen van een vrije dag. Nogmaals mijn excuses voor de overlast en ik hoop van harte dat u veel plezier gaat beleven aan Toon.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco