Opgelost door Eneco: Geen onderhoud

Ronald1964

Ik hebeen cv contract met Eneco. Ik betaal elke maand een bedrag. In ruil daarvoor moet ik elk jaar cv onderhoud krijgen. Nu is dit al meer dan 2 jaar niet gebeurt. Ik heb inmiddels al meer dan 10 x hier contact over gehad. Verder heb ik verschillende klachten ingediend. Ik heb vorig jaar 1 x 60 terug gehad. Ik word aan het lijntje gehouden. Ikwil nu eindelijk een keer onderhoud krijgen zodat mijn cv niet kapot gaat.

Ik wil dat binnen 2 weken mijn cv schoongemaakt wordt en wil een gedeelte van mijn geld terug.

Eneco
    Beste meneer, mevrouw Potuijt,

Wat vervelend om te lezen dat het maar niet voor elkaar komt om een onderhoudsafspraak gepland te krijgen. U mag inderdaad van ons verwachten dat u krijgt waarvoor u betaald. Dit is momenteel niet het geval en hier ga ik iets voor u aan doen.

Zojuist heb ik u gebeld op het telefoonnummer welke bij ons bekend is maar jammer genoeg heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal vanmiddag dan ook nogmaals bellen.

Wel wil ik u vast aangeven dat ik wat acties uit heb gezet zodat in elk geval het onderhoud zo snel mogelijk gepland zal gaan worden. Verder wil ik de inhoudelijke klacht graag telefonisch met u bespreken.

U hoort later vandaag opnieuw van mij.

Kim
    Eneco webcare
    Eneco
    Beste meneer Potuijt,

zoals zojuist besproken bevestig ik u hierbij dat er een opdracht tot uitvoeren onderhoud is aangemaakt en dat u hiervan de uitnodiging gaat ontvangen. dit is nog een fictieve datum en zal zo spoedig mogelijk ingepland gaan worden. Ook heb ik u aangegeven dat wij de twee gemiste jaren onderhoud gaan compenseren.

Kim
    Eneco Webcare

Ronald1964
Heb een telefoontje gehad van Eneco. Dat is snel. Afspraken gemaakt. Hoop dat de cv snel schoongemaakt wordt. De mevrouw die me belde was voirtvarend en klantgericht.

Ook een klacht indienen over Eneco?