Klacht Eneco: Geen warm water

Klachtnummer
# 411081
Gebruiker
Hondkat/2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen woesdag is mijn boiler geupdated naar een slimme boiler.
Donderdagavond had ik lauw water en vanaf vrijdag koud water , er zou vandaag een monteur komen tussen 12 en 16.ik
Hij is niet geweest en dus zit ik morgen ook nog met koud water .
Graag een monteur om mijn slimme boiler te maken

De oplossing

Een monteur sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Kastermans,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat het niet prettig is om verrast te worden door een koude waterstraal. Goed dat u meteen een afspraak heeft gemaakt met de monteur.

    Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er niemand bij u langs is gekomen. Om dit alsnog snel voor u te regelen adviseer ik u contact op te nemen met de storingsdienst via 020 214 8929. Mijn collega's plannen dan graag een afspraak voor u in.

    Ik vertrouw erop dat u spoedig weer lekker warm water heeft en wens u alvast fijne feestdagen en een mooi 2020.

    Groet,

    Manon
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen