Klacht Eneco: Geld jaarnota 2022 niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 634636
Gebruiker
Robin
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Wij zouden voor 26nov22 het geld van onze jaarnota terug ontvangen. Helaas niks mogen ontvangen. Vervolgens gebeld. Zou binnen 5 dagen op de rekening staan....wat nog steeds niks mogen ontvangen. Zojuist weer gebeld. En niet naar tevredenheid geholpen. Iemand die zegt. Het zou in behandeling moeten zijn. Ik kan nu zo niet verder helpen.... krijg je ruim 2300 euro terug, moet je erom liggen smeken.. ondertussen moeten wij wel braaf iedere maand onze rekeningen aan hun betalen... maar iets terug doen voor ons wat we zelf zo verdient hebben.... is blijkbaar moeilijk....

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf vandaag nog ons geld overmaakt.
Geboden oplossing
Wegens drukte kan het langer duren dan verwacht. Ze doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk over te maken......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw, meneer ,

    Dank u wel voor het bericht. Ik kan me voorstellen dat u graag een reactie wilt op uw klacht.

    Wilt u ons in een privé bericht het klantnummer van Eneco doorgeven. Dan ga ik voor u aan de slag.

    Met vriendelijke groeten,

    Regina
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Robin
    Datum
    Waar stuur ik dat prive bericht heen?
    Krijg via de app enkel een telefoon nummer die ik inmiddels al een aantal keer gebeld heb.
  3. Auteur
    Robin
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, heer,

    Beste mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb het voor u nagekeken en ik kan me voorstellen dat u het tegoed van uw jaarnota snel wilt ontvangen. Door de enorme drukte is er op dit moment een vertraging met de uitbetalingen. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen en het bedrag aan over te maken.

    Ik kan mij voorstellen dat dit niet het antwoord is dat u had verwacht, maar hoop dat ik u voldoende heb ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    Regina
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen