Klacht Eneco: Geld terug gewenst voor jarenlange kosten service die niet geleverd is

# 193484
Wouter

Sinds vele maanden en zelfs jaren maak ik geen gebruik meer van de onderhoudsservice van Eneco voor de geiser die ik in het verleden huurde. Hierover is meerdere malen gecorrespondeerd (via brief en telefoon). De reden was dat er geen onderhoud meer mogelijk was van de geiser. Destijds kon ik de geiser overnemen voor 50€ en het onderhoud zou stoppen.
De brief destijds van Eneco heb ik beantwoord met de bevestiging dat de €50 van mijn rekening afgeschreven mocht worden en dat daarmee het contract beëindigd zou worden.
Na vele malen mail- en telefooncontact niks vernomen. Terugbellen bracht mij een collega aan de telefoon; het verhaal opnieuw uitgelegd en deze meneer zou mij terug laten bellen; weer nooit gebeurd.
Tot nu toe, vele maanden later, nog altijd niks vernomen van Eneco. Mijn situatie loopt nu al ongeveer 3 jaar, waarin ik voor service van Eneco betaal die ik nooit heb gekregen!
Het meest irritante is dat Eneco nooit op mijn correspondentie reageert!

De automatische incasso stoppen en de teveel in rekening gebrachte kosten terug te storten. Ik wil hierbij aangeven dat de 50€ overnamekosten van de geiser ook niet verrekend zijn, terwijl ik dit destijds wel per brief had bevestigd. U kunt deze dus van het totaal terug te storten bedrag afhalen.
In totaal ruim 3 jaar maandelijks €12-€13 (+/- €450) afschrijven terwijl:
- Eneco geen service levert (!), want er is al jaren geen geiser meer
- ik meermaals heb aangegeven dat dit dient te stoppen
- Eneco mij niet eens als klant herkent in het systeem, ondanks mijn klantnr en adres!

Ik wil dat Eneco reageert op mijn communicatie!

Eneco
    Beste heer Van Breukelen,

Wat zonde om te lezen dat u al maanden/jaren geen gebruik maakt van het onderhoudsabonnement van Eneco en we nog steeds kosten bij u in rekening brengen. Dit is zeker een kwalijke zaak, omdat u al gekozen heeft om de geiser over te nemen voor 50 euro. Ik heb uw klacht met spoed onder de aandacht gebracht bij Eneco Installatiebedrijven.

Ik ga ervan uit dat we zo snel mogelijk contact met u opnemen en dit zo snel mogelijk met u oplossen.

Audrey
    Eneco Webcare
    Wouter
    Dank Audrey voor de snelle reactie.
    Ik hoop op een spoedig antwoord van Eneco Onderhoudsbedrijven, al is mijn ervaring duidelijk anders...

Hoor het graag!

Vr gr
    Beste Eneco (Onderhoudsbedrijven),

Inmiddels 8 dagen verder...
    Wanneer kan ik eindelijk eens een reactie van jullie kant verwachten?

Wouter
    Beste Eneco, inmiddels weer ruim een week verder en nog altijd geen opvolging of contact van jullie uit.

Ik ben nu toch echt benieuwd wat jullie hier aan gaan doen. Dit is duidelijk geen reclame voor jullie bedrijf.

Ook een klacht indienen over Eneco?