Klacht Eneco: gijser geeft vaak geen warm water

Klachtnummer
# 92038
Gebruiker
sanne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds ik hier woon is de geiser al onwijs vaak stuk. Geeft geen warm water het rode lampje gaat branden. Of onder het douche wordt het water koud!! Ik denk dat er al 20 keer een monteur is geweest. Even heeft hij het gedaan maar na de laatste onderhoudsbeurt weer veel gedoe. Ik ben het nu meer dan zat het kost me tijd en geld en het blijft het zelfde. Aan de telefoon wordt steeds gezegt dat de monteur niet eerder weg gaat voor het opgelost is. En dan willen we even later warm water gebruiken en weer gaat het rode lampje branden!! Ik betaal dus steeds voor een defecte geiser. Ik verwacht eigenlijk een tegmoet koming in de maandlast of iets. En een nieuwe huur geiser want dit kan zo niet langer.

Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet,

Sanne van Hofslot tel.0651566579

De oplossing

Nieuwe huur geiser,en tegemoet koming kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    sanne
    Datum
    Ik ben vorige week gebeld door eneco. Zij zouden de fabriek bellen en iemand van hun zou langs komen om naar de geiser. Inmiddels bijna een week verder en ik ben nog steeds niet gebeld door de fabriek!!! Ik had afgesproken vorige week mijn tel bij me te houden onder werktijd wat eigenlijk niet mag, maar ben dus niet gebeld!! Ik krijg er zo ook nog gezeur mee op me werk door de slechte behandeling van jullie!! nu graag mijn vriend bellen voor afspraak op 0630713362. of via mijn mail.
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Van Hofslot,Zeer spijtig om te lezen dat u nog niet gebeld bent door de fabriek. Ik heb het kenbaar gemaakt bij het Installatiebedrijf en zij gaan er zorg voor dragen dat u alsnog z.s.m. gebeld wordt om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen