Opgelost door Eneco: HET NIET VERSTREKT KRIJGEN VAN EEN JAAR NOTA.

Jan

Wij krijgen in maart altijd onze Jaar nota en dat is tot op heden niet gebeurd.
Toen wij half maart de jaar nota niet hadden gekregen, ben ik gaan bellen met Eneco, Eneco kon de slimme elctrameter niet aflezen, ze geven geen berichtje door dat ze het niet kunnen aflezen, hoezo slimme meter een klant hoeft toch niks meer te doen.
ik moest toen de stand doorgeven maar dat ging niet want de meter was echt defect.
wij kregen op 03-04-2015 een nieuwe meter zo wel gas als elektra als gas.
maar tot op heden 04-05-2015 heb ik nog geen einde jaar nota ontvangen, maar er wordt ook geen maand bedrag afgeschreven.
ik heb 3x iemand aan de lijn gehad van Eneco en die vertellen dat ze het opgaan lossen ik heb ook een mail gestuurd met een klacht en ik krijg als antwoord dat ik terug gebeld word
Antwoord van Eneco
Geachte heer Schaap,
Wij hebben uw bericht ontvangen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
dit was 30-04-2015

Dat ik mijn maand bedrag kan betalen en dat ik een jaar overzicht krijg die past bij het afgelopen zachte jaar.

Eneco
    Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw ongenoegen. Ik kan me voorstellen dat u er geen vertrouwen meer in heeft. We zijn ons er van bewust dat dit ongepast is. Ik ga dan ook met spoed aan de slag met deze kwestie.Ik kom hier 7 of 8 mei 2015 bij u op terug.Hartelijk dank voor uw enorme geduld voor zover!Groet,
    Mike, Eneco Webcare
    Eneco
    Zoals beloofd kom ik terug op deze kwestie. De jaarnota is gemaakt en is ook in te zien via Mijn Eneco.Onze excuses voor dit ongemak, u kunt erop vertrouwen dat dit niet nogmaals voorkomt in de toekomst. Groet,
    Mike, Eneco
    Jan
    IK VIND DEZE SNELLE SERVICE GEWELDIG BEDANKT EEN 10

Ook een klacht indienen over Eneco?