Opgelost door Eneco: HET NIET VERSTREKT KRIJGEN VAN EEN JAAR NOTA.
Details
Klacht
Wij krijgen in maart altijd onze Jaar nota en dat is tot op heden niet gebeurd.Toen wij half maart de jaar nota niet hadden gekregen, ben ik gaan bellen met Eneco, Eneco kon de slimme elctrameter niet aflezen, ze geven geen berichtje door dat ze het niet kunnen aflezen, hoezo slimme meter een klant hoeft toch niks meer te doen.
ik moest toen de stand doorgeven maar dat ging niet want de meter was echt defect.
wij kregen op 03-04-2015 een nieuwe meter zo wel gas als elektra als gas.
maar tot op heden 04-05-2015 heb ik nog geen einde jaar nota ontvangen, maar er wordt ook geen maand bedrag afgeschreven.
ik heb 3x iemand aan de lijn gehad van Eneco en die vertellen dat ze het opgaan lossen ik heb ook een mail gestuurd met een klacht en ik krijg als antwoord dat ik terug gebeld word
Antwoord van Eneco
Geachte heer Schaap,
Wij hebben uw bericht ontvangen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
dit was 30-04-2015
Gewenste oplossing
Dat ik mijn maand bedrag kan betalen en dat ik een jaar overzicht krijg die past bij het afgelopen zachte jaar.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.