Klacht Eneco: hog eindafrekening

Kamlawatie

Geachte heer/ mevrouw,
Heb vanaf 2010 problemen met mijn eindafrekening. in 2009 is er een "nieuwe meter geplaatst. vanaf toen zijn de problemen ontstaan. verbruik van te hoge tapwater Dat is toen juridisch afgehandeld. mijn eindafrekening was vorig jaar(2011) €180, --. Dat is een redelijk bedrag. nu heb ik een eindafrekening van €595,--. heb contact met Eneco opgenomen. een afspraak gemaakt met de monteur voor de meterstanden. daaruit bleek dat ze te hoge "tapwater" was berekend, dus gewacht op een correctienota. Uit de correctienota blijkt dat ik te hoge "stookkosten" heb. dat kan echt niet want ik stook in bepaalde kamers (slaapkamers) niet. Heb weer met Eneco gebeld, gesproken met de heer ****** op 21-05-2013, zou opnieuw contact opgenomen worden met mij, maar tot op heden niets verno,men. Weet niet verder wat te doen! mijn verzoek aan u is of u mij hierbij kunt bijstaan, vanaf 2010 is het of "tapwater" en nu ineens teveel "stookkosten" .
met vriendelijke groeten,

dat Eneco eens goed begrijpt dat ik als alleenstaande niet zo'n hoge eindafrekening kan hebben. nog "hoge stookkosten" of hoge tapwater" verbruik.
met vriendelijke groeten, mevr.
mevr.K. bIhari
Doelstraat 185
3011 AJ Rotterdam

Eneco
    Beste mevrouw Bihari,
    Bedankt voor uw bericht op deze website. We zien dat een collega, de heer van D., gisteren geprobeerd heeft om contact met u op te nemen. Helaas is dat niet gelukt. Meneer van D. heeft uw voicemail ingesproken met informatie over uw bezwaar.
    Ik ga ervan uit dat deze informatie uw vraag/bezwaar voldoende heeft beantwoord. Neemt u anders contact op met de heer van D. om de kwestie te bespreken.
    Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?