Klacht Eneco: hog eindafrekening

Klachtnummer
# 27203
Gebruiker
Kamlawatie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/ mevrouw,
Heb vanaf 2010 problemen met mijn eindafrekening. in 2009 is er een "nieuwe meter geplaatst. vanaf toen zijn de problemen ontstaan. verbruik van te hoge tapwater Dat is toen juridisch afgehandeld. mijn eindafrekening was vorig jaar(2011) €180, --. Dat is een redelijk bedrag. nu heb ik een eindafrekening van €595,--. heb contact met Eneco opgenomen. een afspraak gemaakt met de monteur voor de meterstanden. daaruit bleek dat ze te hoge "tapwater" was berekend, dus gewacht op een correctienota. Uit de correctienota blijkt dat ik te hoge "stookkosten" heb. dat kan echt niet want ik stook in bepaalde kamers (slaapkamers) niet. Heb weer met Eneco gebeld, gesproken met de heer ****** op 21-05-2013, zou opnieuw contact opgenomen worden met mij, maar tot op heden niets verno,men. Weet niet verder wat te doen! mijn verzoek aan u is of u mij hierbij kunt bijstaan, vanaf 2010 is het of "tapwater" en nu ineens teveel "stookkosten" .
met vriendelijke groeten,

Gewenste oplossing

dat Eneco eens goed begrijpt dat ik als alleenstaande niet zo'n hoge eindafrekening kan hebben. nog "hoge stookkosten" of hoge tapwater" verbruik.
met vriendelijke groeten, mevr.
mevr.K. bIhari
Doelstraat 185
3011 AJ Rotterdam

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Bihari,
    Bedankt voor uw bericht op deze website. We zien dat een collega, de heer van D., gisteren geprobeerd heeft om contact met u op te nemen. Helaas is dat niet gelukt. Meneer van D. heeft uw voicemail ingesproken met informatie over uw bezwaar.
    Ik ga ervan uit dat deze informatie uw vraag/bezwaar voldoende heeft beantwoord. Neemt u anders contact op met de heer van D. om de kwestie te bespreken.
    Met vriendelijke groet,
    Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen