Klacht Eneco: Hoge energie rekening

HD

In 2016 betrok ik een flat in Utrecht aan de Naxosdreef. Meterstanden keurig opgegeven. In april 2017 krijg ik de schrik van mijn leven wanneer ik een rekening krijg van 1500 eur over verbruik krijg. Meteen Eneco gebeld, de communicatie duurde maanden zonder een oplossing. Want tja mevrouw dat is nu eenmaal uw verbruik. Uiteindelijk een betalingsregeling getroffen en mijn termijnbedrag werd hoger gezet naar 358 eur per maand. Hier was ik het niet mee eens gezien ik weet dat ik absoluut niet zoveel verbruik. Maar Eneco blijft rommelen met de bedragen. Dan betaal ik bijv juni 170 euro, vervolgens moet ik in juli 586 euro betalen alleen voor de maand Juli! Vervolgens krijg ik weer een rekening voor de maand augustus van 358 euro. Twee weken geleden een nota gehad van 3150 euro. Nadat ik gefrustreerd aan de telefoon hing zouden ze het uitzoeken. Gisteren kreeg ik een nota dat ik een bedrag van 1097 euro teveel had betaald, Ik dacht eindelijk! Maar nee hoor, als ik verder lees staat er dat ik dat geld niet terug krijg want ik ben nog een bedrag van 2130 eur schuldig aan Eneco. Hoe kan het dat ik teveel heb betaald en dan ook nog te weinig heb betaald??! Het verschrikkelijke van deze situatie is dat ik gewoon vast zit aan deze parasieten. Mijn flat waar ik woon heeft een contract met ze. Ik ben nu zo kwaad, alsof ik even 2000 euro heb om te betalen aan energie die ik niet verbruik heb. Er wordt beloofd dat het uitgezocht zal worden, maar het blijft het zelfde. I
Ik was erg blij met mijn woning, maar dit gedoe met Eneco verpest mijn woonplezier. Er rest mij niets anders dan te verhuizen! Nooit eerder zo een slechte ervaring gehad met een energie maatschappij. Eneco is een verschrikking.

Dat Eneco dit corrigeert

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Uit uw bericht ik begrijp dat u het niet eens bent met het openstaande bedrag en dat het voor u niet duidelijk is waarom deze nota's in rekening zijn gebracht.

Ik zoek dit graag voor u en corrigeer een nota waar nodig. Hiervoor heb ik uw klantnummer nodig, kunt u deze vermelden middels een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Denise
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?