Klacht Eneco: houd zich niet aan de regels

Klachtnummer
# 15239
Gebruiker
karin ackermann
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik kreeg eerst geld terug van enneoco,2 maanden later moest ik het terug betalen,de bedrag was te hoog dus heb ik een regeling gtroven.daar heb ik mij aan gehouden,nu heb ik al tot twee keer toe een rekening in huis gekregen van ock en nov maand voor samen 400 euro
terwijl ik de afgesproken bedragen in ock en nov al heb betaalt,ik heb al een paat keer contackt gehad met enneco,en dan beloven ze om terug te bellen maar dat doen ze niet

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Ackermann, Ik heb uw klacht op deze website gelezen en wil u graag helpen om u duidelijkheid te geven over de betalingen. Wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw klantgegevens op deze website aan te vullen? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
  2. Auteur
    karin ackermann
    Datum
    ik heb al contackt gehad met jullie
    het probleem is opgelost,mijn dank hiervoor
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Fijn, goed om te lezen dat het is opgelost. Met vriendelijke groet,Mike, medewerker Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen