Opgelost door Eneco: Huir boiler Eneco contract opzeggen

# 192918
RvdH

Sinds 2006 huren wij een boiler bijEneco. Vorig jaar werkte deze niet meer en toen is de boiler direct en heel adequaat vervangen. Nu wil ik i.v.m. een verhuizing de huur opzeggen en weet men te vertellen dat er vorig jaar een nieuw contract is ingegaan van 12 jaar. Dit is destijds niet aangegeven.

Na ruim 4 weken en verschillende keren bellen, heb ik een nette brief ontvangen met een enorme afkoopsom (11 jaar contract afkopen). Servicedesk geeft aan hier weinig aan te kunnen doen en stelt voor een mail te sturen.

Al ruim een maand geleden heb ik gemaild en gevraagd naar de voorwaarden uit 2006, de nieuwe voorwaarden en een bewijs van ondertekening van dit nieuwe contract en een reeel voorstel voor de afkoopsom. Een reactie hierop blijft uit.

Een reactie op mijn mails en bovenal op korte termijn een voorstel voor een reeele afkoopsom nadat ik meer dan 10 jaar klant ben.

Beste heer, mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat u geen reactie op uw mails heeft ontvangen na het indienen van uw klacht bij ons installatiebedrijf.
    Binnen enkele dagen wordt er contact met u opgenomen om uw klacht verder te bespreken en om te kijken naar eventuele mogelijkheden.
    Ik vraag nog heel even uw geduld. Sorry voor het ongemak.

Danielle
    RvdH
    Dank voor de snelle reactie. Ik hoop snel wat te horen van uw collega's.
    Beste heer, mevrouw,

Daar zorgen we voor!

Danielle
    RvdH
    Er is snel contact geweest en ben verschillende keren actief teruggebeld. Een aantal zaken zijn mij nog niet duidelijk, maar aangezien nieuwe bewoners de boilerhuur alsnog willen overnemen, vervalt het opzeggen van het contract en daarmee de afkoopsom.

RvdH

Ook een klacht indienen over Eneco?