Klacht Eneco: Huur boiler was een verzinsel van Eneco

Gebruiker1628903702

Continuering klacht:
Mijn huurovereenkomst van Woningstichting Hertog Hendrik van Lotharingen bewijst dat de boiler aan deze stichting toebehoorde, zoals onder artikel 2 beschreven is, en wat op de achterzijde ondertekend is door deze Verhuurder en ik zelf. Van de voor- en achterzijde had ik kopieen toegevoegd.
Voor deze boiler heb ik dus 19 jaar lang niets betaald sinds 1986, maar door Eneco sinds 2005 moest dat wel ineens. En op deze overeenkomst kwam de naam Delgas of Eneco niet voor.
Dit is het bewijs waar Chantal van Eneco om vroeg. Gaarne antwoord hierop op dit Klachtenkompas. En dat de tegenwoordige Verhuurder zijn verantwoordelijkheid over de boilers afschoof op Eneco, die sinds 2012 deze Waterbuurt overnam, is niet van toepassing op dit probleem, want deze huidige Verhuurder heeft daar nooit schriftelijk melding van gedaan.
Als dit de drijfveer is van Eneco om dit gehele probleem hardnekkig te blijven ontkennen ondanks alle fouten die ik eruit heb gehaald, zoals de gasprodukten van Delgas, en welk bedrijf helemaal niet geregistreerd stond bij Bedrijven-uittrekstel, nog maar niet te spreken over hun onbekendheid bij de KvK, terwijl er voor 2005 nog helemaal geen sprake was om een boiler te moeten huren in een huurwoning, een onbekend fenomeen, zonder enig huurcontract ook, dan blijf ik Eneco een oplichter vinden, wat gelijk staat aan een dief!!!

Terugbetalen automatische incasso's

Gebruiker1628903702
Eneco wil een bewijs zien van de koopboiler van Woningstichting Hertog Hendrik van Lotharingen, want zonder dit bewijs wil Eneco nog steeds beweren dat de boiler gehuurd zou zijn van Delgas verhuur service, terwijl daar geen enkel huurcontract mee bestond en ondertekend was door mij. Voor 31 jaar lang hoefden wij de boiler niet te huren. Toen was het nog heel normaal dat je een woning huurde inclusief heet water en verwarming. Ik heb bij Vidomes, de Woningbouwvereniging, zo'n bewijs opgevraagd, maar tot op heden is daar niet op gereageerd.

Ook een klacht indienen over Eneco?