Klacht Eneco: Ik heb een onderhoudsaIk heb een abonnement voor mijn hete lucht verwarming en koelinstallatie.

Klachtnummer
# 530353
Gebruiker
L.Th.P. Bon
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Onderhoud een jaar overgeslagen

De oplossing

Hoe krijg ik compensatie?

6 reacties

  1. Auteur
    L.Th.P. Bon
    Datum
    Ik heb gesproken met Chantal Elshout-Scholten. Deze zou de klacht intern nagaan en mij 6-4 berichten
  2. Auteur
    L.Th.P. Bon
    Datum
    IK heb telefonisch besproken met Mw Chantal Elshout-Scholten. Deze heeft mij beloofd contact op te nemen met Robbin Kuipers , die al eerder met mij contact had en dan mij terug te bellen. Tot op heden nog niets gehoord.
  3. Auteur
    L.Th.P. Bon
    Datum
    Heden na heel veel moeite weer contact met Eneco gehad en een Mw Kim van Buren gesproken die in overleg gaat om e.e.a. op te lossen.
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer Bon,

    Zoals afgesproken zal ik aanstaande woensdag met u contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Kim
    Eneco Webcare
  5. Auteur
    L.Th.P. Bon
    Datum
    Ik werd teruggebeld door Kim van Eneco dat zij de benodigde informatie nog niet heeft omdat zij de benodigde personen bij Eneco niet kan bereiken.
    Zij belt volgende week weer.
  6. Auteur
    L.Th.P. Bon
    Datum
    Kim van Eneco kon de beschikbare informatie nog niet verzameld krijgen. Belt mij 5 mei weer op over de informatie die zij zou moeten verzamelen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen