Klacht Eneco: Ik kan geen jaarnota's van voorgaande jaren opvragen bij Eon/Eneco.

WimPa

Ik heb zowel telefonisch, via de mail, en via de eneco chat mijn vraag gesteld. Op alle 3 de manieren word ik simpelweg afgewimpeld. Via de chat (Naima) werd ik gewoon afgedrukt. I.v.m. de teruggave energiebelasting wil ik graag de jaarnota's opvragen van 2014/2015/2016/2017. Destijds was dit Eon maar Eon is overgenomen door eneco. Normaliter kun je gewoon de jaarnota's opvragen maar bij eneco is dit toch een moeilijk verhaal schijnbaar.

Graag de jaarnota's toesturen van 2014/2015/2016/2017.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Wat jammer dat u telkens niet verder komt met uw vraag. Mijn welgemeende excuses!

Wilt u zo vriendelijk zijn om alle betreffende klantnummers hier te delen in de daarvoor bedoelde velden? Dan zorg ik er voor dat u een kopie krijgt van de nota's.

Vincent
    Eneco Webcare
    Dag Vincent,
    Fijn dat u mij de jaarnota’s doorstuurd. Ik kwam echt geen stap verder. Het gaat om het klannummer van Eon destijds 160086138. (5622KL 137).
    Mvg,
    w.vandepaal@chello.nl
    Dag Vincent (Eneco),
    Hopelijk krijg ik van u wel een reactie.

Mvg,
    Wim
    Eneco
    Mijn excuses voor de late reactie, ik kreeg helaas de melding van uw reactie niet goed door.

Zojuist heb ik u per e-mail de kopieën van de jaarnota's toegestuurd.

In eerder e-mailcontact maak ik op dat u ook gegevens van een ander adres nodig heeft. Klopt dat?
    Om hier naar te kunnen zoeken heb ik de betreffende klantnummer bij E.On nodig. Wilt u dit dan nog doorgeven?

Vincent
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?