Opgelost door Eneco: Ik kan nog steeds (!) niet inloggen op Mijn Eneco

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383547
Gebruiker
Trudiekannietinloggen
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Overgestapt naar Eneco per juli 2019. Prima. Account aangemaakt voor Mijn Eneco maar inloggen bleek niet mogelijk. Contact gehad met de klantenservice en doorverwezen naar de community waar het verder opgepakt zou worden. Het werd vlot opgepakt en ik kreeg (mail) contact met iemand die het zou gaan oplossen.
Er werd een oplossing aangedragen maar helaas werkte die ook niet. Dat doorgegeven. Stilte. Een week gewacht en nog eens contact gezocht, maar niemand reageert... Nu bijna 6 weken verder sinds de overstap en nog altijd kan ik niet inloggen. Tijd - helaas - voor het Klachtenkompas!

Gewenste oplossing

Ik zou willen dat Eneco er voor zorgt dat ik gebruik kan maken van Mijn Eneco!!
Ik krijg in de tussentijd allerlei leuke mailtjes die verwijzen naar de voordelen van Mijn Eneco, maar ja...
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

10 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat uw problemen heeft met het inloggen van uw Mijn Eneco account. Dat vind ik erg vervelend om te lezen, ik snap dat uw graag gebruik wilt maken van de voordelen waar we naar verwijzen.

    Helaas kan ik zelf het probleem niet oplossen, maar ik heb onze ICT experts van Mijn Eneco nogmaals gevraagd deze zaak zo snel mogelijk op te pakken en u van terugkoppeling te voorzien.

    Als u eind deze week nog niets van hen vernomen heeft, wilt u dat aan mij laten weten?

    Met vriendelijk groet,

    Bianca
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Trudiekannietinloggen
    Datum
    Hallo Bianca,

    Het is nu de 19e augustus. Ik heb nog niets van wie dan ook gehoord.
    En ik kan nog steeds niet inloggen.

    Pak jij het verder op?

    Groeten,

    trudie
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Trudie,

    Bedankt voor de reminder! Ik ben er nogmaals achteraan gegaan en heb ondertussen goed nieuws. Als het goed is, kunt u zich opnieuw registreren en moet het aanmelden daarna vlekkeloos lukken. Kunt u laten weten of dit gelukt is?

    Ik lees het graag.

    Groet,

    Bianca
    Eneco Webcare
  4. Auteur
    Trudiekannietinloggen
    Datum
    Hallo Bianca!

    Helaas... Niet vlekkeloos gelukt, sterker nog: helemaal niet gelukt!
    Mijn wachtwoord wordt niet herkend...
    Als ik probeer (via wachtwoord vergeten) te achterhalen wat door het systeem geregistreerd staat krijg ik een mail met link - maar wel voor een heel ander klantnummer!!
    Volgens mij ben ik op de een of andere wijze aan iemand anders gekoppeld want dit nummer duikt steeds op en loopt hetdaar steeds mis.
    Wil je dat andere klantnummer weten?

    Groeten,

    Trudie
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Trudiekannietinloggen
    Datum
    Hallo Bianca,

    Dat klantnummer is 41067326 - en het duikt consequent op.

    Tot na het weekend!

    Groeten,

    Trudie
  7. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Kruijer,

    Bedankt voor het doorgeven van het andere klantnummer. Waarschijnlijk is het u niet bekend, maar het andere klantnummer dat u ziet is ook uw klantnummer, een oud klantnummer.

    Als het goed is, was u ongeveer een jaar geleden klant van E.on. Eneco heeft E.on overgenomen, ik gok dat u in het overnameproces bent overgestapt. Uw e-mailadres is echter wel gekoppeld aan een klantnummer, namelijk het e-mailadres dat u nu ziet staan. Dit moet ontkoppeld worden, daarna kunnen we het e-mailadres aan uw huidige, nieuwe e-mailadres koppelen.

    Ik heb gevraagd dit zo snel mogelijk in orde te maken, zodra er meer bekend is kom ik hierop bij u terug.

    Alvast bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Bianca
    Eneco Webcare
  8. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Kruijer,

    Bedankt voor uw geduld. Ik heb de klacht overgenomen van mijn collega Bianca.

    Mijn collega's hebben voor u het account op uw oude klantnummer gewist, zodat u een nieuw account kan aanmaken wat gekoppeld wordt aan uw huidige klantnummer. Het account aanmaken kan via www.eneco.nl/aanmelden. Ik lees graag terug of dit gelukt is en u daarna ook normaal kan inloggen.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare
  9. Auteur
    Trudiekannietinloggen
    Datum
    Hallo Bianca,

    Wel, heeft heeft even geduurd - maar het is gelukt!

    Dank + groeten,

    Trudie
  10. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kruijer,

    Bedankt voor uw reactie. Erg fijn om te lezen dat u weer kan inloggen.

    Ik wens u nog een fijne avond toe.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen