Opgelost door Eneco: Ik kan nog steeds (!) niet inloggen op Mijn Eneco
Details
Klacht
Overgestapt naar Eneco per juli 2019. Prima. Account aangemaakt voor Mijn Eneco maar inloggen bleek niet mogelijk. Contact gehad met de klantenservice en doorverwezen naar de community waar het verder opgepakt zou worden. Het werd vlot opgepakt en ik kreeg (mail) contact met iemand die het zou gaan oplossen.Er werd een oplossing aangedragen maar helaas werkte die ook niet. Dat doorgegeven. Stilte. Een week gewacht en nog eens contact gezocht, maar niemand reageert... Nu bijna 6 weken verder sinds de overstap en nog altijd kan ik niet inloggen. Tijd - helaas - voor het Klachtenkompas!
Gewenste oplossing
Ik zou willen dat Eneco er voor zorgt dat ik gebruik kan maken van Mijn Eneco!!Ik krijg in de tussentijd allerlei leuke mailtjes die verwijzen naar de voordelen van Mijn Eneco, maar ja...
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.