Klacht Eneco: Ik krijg nog steeds een aanmaning over meterstand die niet kloppen.

eswes1967

Wederom krijg ik een aanmaning over een bedrag wat naar mijn idee niet klopt omdat ENECO de verkeerde meterstanden heeft overgenomen. Vorig jaar augustus mijn woning verkocht. Dit is werkelijk de zoveelste keer dat ik een klacht indien. Elke keer word het termijn verschoven en nog steeds is mijn klacht niet afhandelt. Het enigste wat ik kan doen is een klacht indienen zodat ze het weer een paar maanden verzetten. Nu krijg ik dus weer een aanmaning. Eneco kan zelf waarschijnlijk niet bedenken hoe frustrerend dit is om weer een klacht te moeten indienen. Doodziek word ik ervan.

Ik wil dat Eneco dit oplost en ophoud met die onzinnige aanmaningen.

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u momenteel nog wacht op een correctie van de eindnota met daarin de juiste meterstanden.

Onze excuses voor deze lange aanloop. In uw klantdossier lees ik terug dat hier inderdaad eerder contact over is geweest. In de laatste notitie van mijn collega's wordt er gesproken over een opleveringsrapport wat nodig is om de correctie op te maken. Dit in verband met de tijd die inmiddels verstreken is. Bent u in de mogelijkheid deze toe te sturen?

Alvast bedankt.

eswes1967
    Hallo Denise, daar begint het getouwtrek weer. Een opleverings rapport. Uw collega heeft aangegeven dat bij de nieuwe bewoner er contact moest worden opgenomen bij de nieuwe leverancier. En nu vraagt u hier om een opleverings rapport. Ik ga hier vanavond een directie klacht van maken. Ik ben dit gemuizel meer dan zat.

Bedankt voor uw reactie.

Klopt, voor een correctie dienen wij contact op te nemen met de nieuwe leverancier. Hiervoor dienen wij eerst in het bezit te zijn van een opleveringsrapport.

Zodra ik in het bezit bent van dit rapport, zet ik graag de nodige acties uit. Ik zie het opleveringsrapport daarom graag alsnog tegemoet.

Alvast bedankt.

eswes1967
    Dit is werkelijk te zot voor woorden. 2 maanden geleden heb ik op dezelfde manier een klacht bij jullie neergelegd en het zou woorden uitgezocht. Nu moet ik een leverings rapport aanleveren? Waarom is dat toen niet gemeld. Ik heb jullie in beginsel de mail van de makelaar doorgestuurd waar de meterstanden instonden.

En wat is in Godsnaam een leverings rapport?
    eswes1967
    Deze heb ik toen doorgestuurd. Dit is de mail van de makelaar en de standen op de dag van de overdracht.
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het toesturen van de afbeelding.

Ik heb de vraag naar een correctienota opnieuw uitgezet. Zodra hier meer duidelijkheid over is, koppel ik dit terug via klachtenkompas.nl.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.

eswes1967
    Beste Denise, nee dat heb je niet.

Wat gebeurt er met de aanmaning en de extra kosten die in rekening zijn gebracht? Zie de nota van 19 maart 2019.

Verder heb ik nog geen antwoord op mijn vraag wat een leverings rapport is.

Verder wil ik graag een adres waar ik mijn klacht zowel per post als per email naartoe kan sturen.

En ik wil de naam van de directeur van Eneco waaraan ik mijn klacht kan richten.
    Ik zal ook contact opnemen met Radar en de consumentenbond. Ik wil niet meer aan het lijntje gehouden worden door de onzinnige antwoorden van Eneco terwijl er verder niets gebeurd met mijn verzoek.

Alvast bedankt voor je moeite. Het is niet persoonlijk naar jou.

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat een ik typefout heb gemaakt, excuses. Ik bedoel een opleveringsrapport, hiervoor was de afbeelding voldoende.

Inmiddels is het gelukt om de correctienota te maken. Deze ontvangt u zo spoedig mogelijk. De incassokosten van €40 zijn gezien de situatie tegengeboekt.

Klachten kunt u indienen via onze klantenservice, de directeur van Eneco staat hier los van.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?