Klacht Eneco: Ik voel me belazerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145753
Gebruiker
Consuboos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij zijn overgestapt naar Nuon omdat wij niet tevreden waren over de administratie bij Eneco dat blijkt maar weer. Wij hadden de eindafrekening ontvangen en kregen zelfs geld terug.Daarna nog nagebeld of er echt niets meer openstond. Nee was het antwoord alles is afgehandeld.Nu vragen ze opeens 680€ terug alsof het niets is. Ja sorry is het want we hebben verkeerd geschat. Nou dat is nogal een rekenfoutje.

De oplossing

Dat ze eens iets aan die knullige administratie daar doen.

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Olyslager,

    Ik kan me goed voorstellen dat u niet blij bent met het openstaande saldo van 680,80 euro. Het is zeker niet onze bedoeling om u het gevoel te geven dat we onze administratie niet op orde hebben. Toen u op 30 november 2015 telefonisch contact met ons opnam, stond er inderdaad niets open. Toch hebben we op 26 december 2015 de eindnota gecorrigeerd, waardoor we het tegoed van de jaarnota en de correctienota opnieuw bij u in rekening brengen. Het bedrag van 680,80 euro is best hoog. We bieden u daarom ook graag een betalingsregeling aan. Wilt u hiervan gebruik maken?

    Tot slot bied ik u onze excuses voor de veroorzaakte overlast.

    Met vriendelijke groet,

    Audrey
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Consuboos
    Datum
    Ik vind voor zo'n groot bedrag de termijnen nog steeds heel erg hoog. Ik ken meerdere mensen met slechte ervaringen met Eneco. Administratie klopt slecht.
    Toon aan sluiten bij mijn tante in Dordrecht bv. lukt al maanden niet omdat Eneco iedere keer zijn verantwoording doorschuift. Ze zetten hun eigen monteurs te kakken die hun werk netjes doen en het keurig hebben aangemeld bij hun zustermaatschappij.
    Maar ja wie ben ik voel me in de kou gezet.
  3. Auteur
    Consuboos
    Datum
    Ik vind voor zo'n groot bedrag de termijnen nog steeds heel erg hoog. Ik ken meerdere mensen met slechte ervaringen met Eneco. Administratie klopt slecht.
    Toon aan sluiten bij mijn tante in Dordrecht bv. lukt al maanden niet omdat Eneco iedere keer zijn verantwoording doorschuift. Ze zetten hun eigen monteurs te kakken die hun werk netjes doen en het keurig hebben aangemeld bij hun zustermaatschappij.
    Maar ja wie ben ik voel me in de kou gezet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consuboos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen