Klacht Eneco: Ik wil alleen contract verlenging volgens bevestiging dd 15 juli en de cashback van Eur 120

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 558555
Gebruiker
JPP Tholen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In juli heb ik gas en elektra voor 1 jaar verlengd, maar dag erna gebeld gewijzigd in 3 jaar Tevens helaas ook ondehoudcontract genomen maar binne ik dagen via website weer geannuleerd. Van de wijZigingen gas en elektra h b ik bevestigingen ontvangen , van annulering onderhoud niet. Daarna vele mails en telefooncontacten met bijbehorende wachttijden maar benodigde correcties krijgt Eneco niet voor elkaar, terwijl ik alleen de verlenging van 3 jaar dd contract bevestiging 15 juli wil. Nu is zelfs alles gestopt door Eneco. Contract 3 jaar levering, onderhoud en ook “mijn Eneco” .
Ongelooflijk wat wen slechte communicatie zowel per mail als telefonisch met klantenservic
Mijn klantnr is 45064403.

Gewenste oplossing

Ik wil contract verlenging zoalsbevestigd 15 juli . Dat is nu eenzijdig door Eneco gestopt. Ik heb dat in vele mails en telefoongesprekken al aangegevn en steeds vermeld dat verlenging met 3 jaar door moet gaan en ik geen onderhoudscontract wil
Geboden oplossing
De reactie van Eneco is wat mij betreft prima, uiteraard mits de gedane beloftes nu wel goed worden uitgevoerd. Dat betreft dan herstel contract per 15 juli en uitbetaling cash back.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen