Klacht Eneco: Ik wou een verhuizing doorgeven, dat is mij erg tegen gevallen aangezien de fouten die gemaakt zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355294
Gebruiker
Haf
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verhuizing doorgegeven. Na meerdere keren gebeld te hebben om een bevestiging te krijgen, is dat tot heden niet gedaan. Er is een maand eerder energie berekend op mijn nieuwe woning en afgeschreven, terwijl ik pas morgen de sleutels en huurovereenkomst krijg. Daarnaast hebben ze mij nu 2 weken afgemeld bij stedin, waardoor de problemen nu nog groter zijn geworden. Ik heb gevraagd naar de Supervisor, maar die kon mij niet te woord staan omdat hij dingen te doen had volgens de medewerker. Ik had gevraagd hij mag mij later ook terugbellen, maar de medewerker vond dat niet nodig. Verder ben ik nog steeds niet geholpen. Klantenservice heeft mij erg verwaarloosd door te zeggen dat ik degene ben die er een rommeltje van heb gemaakt . Frustratie is erg hoog!!! Maar ik ga naar een andere leverancier, is hun verlies. Blijkbaar vindt Eneco het erg normaal om klanten van ruim 10 jaren zo te behandelen.

De oplossing

De afgelopen weken die niet bij stedin genoteerd zijn, gaan hervatten. Want anders staat er over 1 week een monteur voor mijn deur die de boel afsluit en ik krijg dan een boete van 191,-

En de berekende energie in de nieuwe woning terug storten. Wij waren daar nog niet woonachtig. We krijgen morgen 15 maart officieel de sleutels en contract

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding!

    Wat vervelend om te lezen dat het niet goed is verlopen met uw verhuizing.
    Ik ga graag voor u na wat er heeft gespeeld en wat ik voor u kan doen.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klantnummer toe te voegen in de daarvoor bedoelde velden? Zo kan ik uw gegevens opvragen.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Haf
    Datum
    24360370 hierbij mijn klantnummer
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor de snelle terugkoppeling en uw gegevens.

    Ik zie dat u eerder vandaag contact heeft gehad met een collega en dat de zaken uitgelegd zijn en aanvragen in orde zijn gemaakt.
    De levering van energie gaat per vandaag in en is morgen bekend bij uw netbeheerder.

    Jammer dat de communicatie zo onduidelijk is geweest.

    Ik hoop u zo toch goed te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Naar aanleiding van het telefonische gesprek vandaag, heb ik de klacht ingediend. Maar dat was zeker niet de enige reden. Het is mij niet uitgelegd vandaag, noch opgelost. Ik kreeg juist eerder de vinger naar mij toegewezen, dat ik verkeerd bezig ben. Tsja.... Ik vind d Heel erg teleurstellend is dit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen