Klacht Eneco: Incorrecte eindafrekening

Guus2934720

Op 27-10-2022 heb ik de volgende klacht ingediend bij Eneco:

Op de eindnota is vanaf 05-09-2022 met een teruglevertarief van 0,09 euro / kWh gerekend. Echter heb ik een vast contract waar ik met u een teruglevertarief van 0,45845 euro / kWh ben overeengekomen. Indien volgens het contract het teruglevertarief aangepast mag worden, dan mag ik verwachten dat dit duidelijk in het contract en/of voorwaarden staat, wat niet het geval is. Tevens ben ik niet op de hoogte gebracht van een wijziging in het teruglevertarief. Ik verzoek u om een correctienota waarmee u voor de hele periode rekent met een teruglevertarief van 0,45845 euro / kWh. Ik verzoek u om binnen 14 dagen een correctienota te sturen en het resterende bedrag over te maken.

Hierop heb ik op 31 oktober het volgende antwoord ontvangen:

Naar aanleiding van uw mail stuur ik u deze mail terug.
U zult persoonlijk bericht van ons ontvangen zodra dit wordt teruggedraaid en verwerkt. Er is helaas nog geen termijn bekend wanneer u bericht zult ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u verder nog vragen,
Dan kunt u contact opnemen via de telefonische klantenservice. Het telefoonnummer is: 088 8955955

Tot op heden heb ik niets meer vernomen. Er wordt geen redelijke termijn gegeven wanneer Eneco een correcte eindnota gaat sturen. Daarom vraag ik nogmaals, nu via klachtenkompas, om een correcte eindafrekening en storting van het correctiebedrag.

Een correcte eindafrekening sturen, en correctiebedrag overmaken.
Na minimaal 5 werkdagen wachten, heb ik geen email ontvangen van Eneco. Deze klacht wordt gesloten (door Eneco of klachtenkompas), terwijl deze klacht helemaal niet is opgelost. Ik zal nu weer nieuwe klacht moeten aanmaken. Hoeveel makkelijker is het, als gewoon afspraken worden nagekomen.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Van Rens,

Bedankt voor uw bericht. Vanwege de hoeveelheid berichten via dit kanaal, heb ik een officieel klachtdossier aangemaakt. Onze klachtenafdeling neemt binnen vijf werkdagen per e-mail contact met u op.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?