Klacht Eneco: Ineens meer verbruikt dan verwacht

Willem Venema

Op de site van Eneco stond dat mn verbruik in september een goede maand was,ruim 12 euro onder mn limiet.nu inmiddels oktober en tot mn grote verbazing geeft de site aan dat ik in september meer heb verbruikt dan verwacht,ruim 21 euro boven hun bedrag.dit is niet normaal en ik voel me opgelicht door Eneco.

Dit uitzoeken hoe dit kan en weer terug draaien

Eneco
    Beste mevrouw, heer Venema,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag leg ik aan u uit waarom u sinds 1 oktober andere gegevens ziet in de online omgeving en u zeker niet opgelicht wordt door ons.

U heeft per 1 oktober een nieuw contract bij ons met de daarbij horende tarieven. Het is inmiddels algemeen bekend dat onze app en online omgeving een kosten overzicht kan laten zien met de meest recente tarief. Dit verklaard waarom u op 31 september nog iets anders ziet dan op 1 oktober. Hierop wordt u straks niet afgerekend.

Op uw jaarnota verdelen wij uw verbruik die hoort bij een contract wat geldig was over deze periode. Uw verbruik wordt om de 3 maanden uitgelezen door ons zodat we precies weten welk verbruik wij met welk tarief moeten afrekenen.

De app is momenteel niet juist als het gaat om uw kostenoverzicht. Onze excuses voor dit ongemak.

Groet, Silvia
    Eneco webcare
    Willem Venema
    Ik houd t nauwlettend in de gaten.gegroet
    Eneco
    Beste mevrouw, heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht er in de toekomst iets zijn dan vernemen wij dit graag van u.

Groet, Silvia
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?