Opgelost door Eneco: Inloggen op TOON luk niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 400749
Gebruiker
Linda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In loggen op de TOON app lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde melding.. dat is mysterieus er is iets missgegaan met de server...
Zodra ik inlog op iemand anders haar account lukt dit wel.
Betaal maandelijks voor TOON. En vind het met deze tempraturen wel fijn als ik de kachel kan aanzetten voordat ik mijn ijskast achtige appartament binnen kom.


Ik heb wel al vanaf Feb een abbo bij TOON.

De oplossing

Dat de app het doet!

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het delen van uw klacht. U geeft aan dat u problemen ervaart met de Toon app en dit wel lukt op een account van iemand anders. Ik kan mij goed voorstellen dat u ons vraagt om een oplossing. Graag help ik u verder.

    Op dit moment ervaren diverse klanten problemen met de Toon app. Gelukkig heb ik goed nieuws. Wilt u de volgende stappen nemen:

    - Toon app eerste verwijderen.
    - Uw cache legen van uw telefoon.
    - De laatste versie van de Toon app opnieuw downloaden en installeren.

    Als u het bovenstaande heeft uitgevoerd, dan is het probleem opgelost en kunt u weer gebruiken van de Toon app.

    Wilt u mij laten weten als dit lukt?

    Groet,

    Audrey
    Eneco Webcare

  2. Auteur
    Linda
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie! Dat had ik inderdaad al gedaan! En ik kreeg de tip om de TOON even terug te zetten in fabrieksinstellingen. Nadat ik dat gedaan had en na jullie tip, werkt de app! Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?