Klacht Eneco: Jaar afrekening klopt niets van!

Anoniem

Mijn klacht gaat over de jaar afrekening van de elektriciteit. Ik betaal een voorschot bedrag van 140 euro per maand. Heb ik begin dit jaar afgesproken met de medewerkers van eneco. 60 voor elektriciteit en 80 euro voor gas. Nu staat er letterlijk op mijn jaar afrekening: HollandseWind PrinsesAmaliaWP winter 12 01­04­15/Verbruik elektriciteit 1777 kWh 0,09626 * E 171,06/Vastrecht elektriciteit (19­03­2012/01­01­2013)   * E 21,43/Totaalbedrag van levering elektriciteit E 192,49. En er word een bedrag van 1238 euro van mijn rekening gehaald. Nergens in de rekening staat ook mijn voorschot bedrag er afgehaald of wat dan ook! Maar medewerkersvan eneco willen er niet naar kijken en mijn opnieuw vast gestelde maand bedrag ook niet verminderen. Het enige wat ze er wel op hebben staan is dat ik volgens hun per maand (10 maanden lang) 80 euro te weinig heb betaald. 1777kwh? maakt geen 1238 euro lijkt mij. Ik zou graag dit nagekeken hebben en een fatsoenlijk antwoord willen krijgen.

Ik wil een juiste berekening van mijn jaarafrekening. Mijn verbruik is 1777 KWH over 10 maanden. Ik wil daar een berekening van en dat die berekening word afgehaald van mijn voorschot bedrag wat ik tien maanden lang heb betaald. En dat mijn termijn bedrag weer terug gezet word naar 140 per maand.

Eneco
    Geachte heer, mevrouw Bel,Hartelijk dank voor uw bericht over de jaarnota van elektriciteit. Bij deze bevestig ik u de ontvangst van uw klacht. Zodra ik meer weet, neem ik contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Mike, medewerker Eneco
    Eneco
    Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad en een oplossing heeft besproken. Daarom sluiten we uw klacht op klachtenkompas.nl. Met vriendelijke groet,Mike, medewerker Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?