Klacht Eneco: Jaarcontract klopt niet.

DS

Eneco brengt 113,98 incassokosten in rekening terwijl de facturen op tijd zijn betaald.
Wij hebben vier keer telefonisch contact met werknemers van Eneco gehad, maar komen niet verder dan: " ik zal het voor u uitzoeken. Tijdens deze gesprekken wisselen de antwoorden van de werknemers. Een medewerker zei dat wij de nota van november 2013 niet hebben betaald, tijdens een ander telefonisch contact zou het gaan om een nota van oktober 2013, hier hebben wij nooit bericht over gehad. Wij heb geen vertrouwen meer in de administratie/ facturering van Eneco.

Eneco
    Geachte heer Van der Staal,Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het heel vervelend dat er onduidelijkheid over is ontstaan. U heeft hier gisteren nog contact over gehad met mijn collega. Zij heeft u erop gewezen dat de achterstand gaat over de periode november 2013. Uiteraard wel heel spijtig dat u in een eerder stadium klaarblijkelijk verkeerde informatie is verstrekt. Omdat ik van mening ben dat u verder een nette betaler bent, heb ik de incassokosten van 5 x 20 euro, die zijn meegenomen in de jaarnota, gecrediteerd. Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de oplossing. Als u verder nog vragen heeft, verneem ik dat graag.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
    DS
    Beste Martijn, Mooi dat de onterechte boete's in mindering gebracht zijn. De jaarnota is betaald en op de site van MijnEneco staan niet langer openstaande nota's vermeld. Wij zijn tevreden over deze oplossing, maar blijven wel lichtelijk wantrouwend over jullie administratie, facturering en klantenservice. Deslaniettemin, bedankt voor je genomen moeite.
    Eneco
    Beste heer Van der Staal,Hartelijk bedankt voor uw reactie en uw betaling. Spijtig dat u nog enigszins wantrouwend bent, ik hoop van harte dat we het vertrouwen in de toekomst weten te herstellen.Vriendelijke groet,Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?