Opgelost door Eneco: Klacht adviseur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 425232
Gebruiker
Gwendolinex
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb vandaag een adviseur aan de deur gehad. Ik heb hem vanaf het begin laten weten dat ik bewindvoering heb. Ik heb hem ook verteld dat ik niet weet welke leverancier ik heb en geen zicht op heb. Hij zei dat ik al eneco klant ben en dat hij alleen langs kwam om een afspraak te maken voor toon installatie. Gezien ik geen zicht hierop had geloofde ik hem. Hij nam al mijn gegevens en toen ik hem vroeg waarom heb je me gegevens nodig als ik al in jullie systeem sta? Kwam hij met een bullshit verhaal over verandering in privacywet. Later belde een andere eneco medewerker om de gegevens te bevestigen voor het nieuwe contract. Omdat ze de woorden nieuwe contract gebruikte ben ik in het dossier van bewindvoering gaan graven. Hieruit blijkt dat ik vattenfall heb. Dat jullie zulke manipulatieve achterbakse mensen voor jullie laten werken snap ik niet. Dit geeft jullie een slechte naam! Dat jullie zo achterbaks te werk gaan!

Gewenste oplossing

Ik wil dat hij hierop aangesproken word!
Geboden oplossing
De medewerker zou worden aangesproken op zijn gedrag met passende consequencies. Ook zouden alle medewerkers worden toegelicht dat dit gedrag niet geaccepteerd word.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Eken,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Ik kan u vertellen dat dit zeer zeker niet onze werkwijze is. Wij keuren dergelijk gedrag af. Ik deel uw klacht met de verantwoordelijke partij.

    Vanuit daar worden de betrokken medewerker hierop aangesproken en volgt er een passende consequentie. Ook wordt dit algemeen besproken met de medewerkers om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wil u bedanken voor het melden.

    Met vriendelijke groet,


    Sabrina
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Gwendolinex
    Datum
    Goedendag Mevrouw,

    Heel erg bedankt voor de snelle reactie en dat u deze klacht serieus neemt. Ik hoop dat het niet nog een keer voor komt. Ik wens u een hele fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    G Eken

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen