Klacht Eneco: klacht over werking van toon

a.houthuijzen

wederom werkt toon niet zo als het hoort, gaf van af 04:00 vorige nacht geen gas standen, meer door. Nu is ook de weergave van stroom ineens erg veranderd, van een gelijk achtig patroon na een zeer grillige patroon, verbruik komt wel overeen met de meter stand, ( stroom ) wel wel raar. Maar heb nu sind ik in bezit ben van toon 3x de toon op nieuw moeten inleven om dat hij geen gas zag, dit kan toch niet de bedoeling zijn om iedere 2 dagen toon op nieuw in te leren. Nu las ik op een site dat dit probleem verholpen kan worden door digitale meters te monteren waar de toon op aan gesloten kan worden.
Nu koste het me extra stroom, gas, water ( kraan met heet water aan, waterkoker en cv aan ), om toon op nieuw in te leren en straks heb ik extra verbruikt om alleen toon op nieuw in te leren, vergoed Eneco dit ook? zou graag een structurele oplossing zien van de zijde van Eneco.

structurele oplossing voor dit probleem, zelf denkend aan vervanging van met name de gas meter voor een digitaal exemplaar waar toon mee overweg kan. zou volgens de site van eneco mogelijk zijn op kosten van eneco.

Eneco
    Geachte heer Houthuijzen,Hartelijk bedankt voor uw onvrede. Ik begrijp dat het bijzonder vervelend is dat uw Toon niet naar behoren werkt. Vandaag heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega, blijkbaar is het echter nog niet geheel duidelijk en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om die reden neemt mijn collega van het Toon-team in de loop van de dag nog even contact met je op. Ik reken erop dat u snel duidelijkheid hebt.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
    a.houthuijzen
    toon geeft op dit moment een gas verbruikt aan 50 a 75 liter per uur, van de zotte natuurlijk terwijl mijn meter nauwelijks oploopt de boiler functie van mijn cv verbruikt zeker geen 505 tot 75 liter permanent aan gas, kortom er is iets niet goed in toon.
    En daar baal ik gigantische van, betaal geen € 3,50,- per maand voor iets wat niet na behoren werkt, en dat toon 2 weken nodig heeft om tot een normale registratie te kom van gas is boel shit natuurlijk.
    Eneco
    Hoi, ik begrijp je onvrede volkomen. Als je ergens voor betaalt, wil je immers ook dat het goed werkt. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van het Toon-team. Zij heeft u gevraagd foto's op te sturen als het probleem zich weer voordoet. Ik reken erop dat het probleem snel verholpen is.Met vriendelijke groet,Martijn
    a.houthuijzen
    wacht nog op reactie op de foto's die zijn toe gestuurt
    Eneco
    Beste heer Houthuijzen,Ik begrijp dat u contact heeft gehad met mijn collega van het Toon-team. Zij heeft de monteur aangestuurd en er wordt een afspraak met u gemaakt om het probleem op te lossen. Ik reken erop dat dit naar wens gebeurt.Hartelijke groet,Martijn, Eneco
    a.houthuijzen
    monteur is geweest en zou volgens hem de sensor opnieuwe hebben bevestigd wat hij later weer tegen sprak.
    De senor zou niet helemaal.goed gezeten hebben volgens hem, puntje op.paaltje is er weinig veranderd, ben nog aan het volgen / bekijien wat de toon doet, ben zeker nog niet nog te vrede.
    toon geeft na mijn iedee meer aan dan dat het werkelijke verbruik is.
    word vervolgd

a.houthuijzen

Ook een klacht indienen over Eneco?