Klacht Eneco: klachten??? ik wimpel ze lekker af id forunm site's!!

A.J. Bandel

Ja Eneco hier ben ik weer..
Steeds verwijzen naar Tempus?? U bent toch het zgn " moederbedrijf" ????Maar het zij zo.....
Ik wil u er op attenderen dat u mij steeds verwijst naar Tempus..Ook wij hadden een mondelinge afspraak( zegt u dhr van Dijk u iets??)
Ik blijf door gaan totdat u mijn klacht seieus neemt!!
Socialmedia is een perfect hulpmiddel voor de klant,,,lees de toegenomen klachten maar eens op diverse site's
lekker makkelijk bent u!!
Ik ga door en ga mijn " gelijk" halen....
ow ja dreigen met afsluiten?? Kom maar...
rekeningen op tijd betaald,,,maar zal mij sterken in mij zaak!!!
Als bedrijf?? onbetrouwbaar en zeer onbeschofd!! Afspraken niet na komen en glashard ontkennen!!
Ga zo lekker door..
energie leverancier's zat!! lees ook even de klachten van u zgn colportage..,.!
en tot slot..te laat met voorschot en boete?? des te meer een reden..u begrijpt me..???!!!

Eneco
    Geachte heer Bandel, Ik heb uw klacht hier gelezen. U brengt uw klacht via verschillende kanalen bij ons onder de aandacht, ondanks dat wij al contact met u hebben gehad hierover. Ik heb in juli 2012 via e-mail inhoudelijk op uw klacht gereageerd. Ook heb ik toen de gemaakte afspraak met de heer van Dijk aan u toegelicht. U maakt bezwaar tegen de kosten die Tempus bij u in rekening brengt, voor een huurapparaat waar u wel gebruik van maakt. Wij handhaven het door Tempus ingenomen standpunt dat deze kosten bij u terecht in rekening zijn gebracht. Mocht u hierover een blijvend bezwaar hebben, verwijs ik u naar Tempus. Zij zijn onze dochteronderneming maar opereren zelfstandig en reageren zelfstandig op klachten over hun producten of de bedragen die wij namens hen factureren. Eneco heeft eerder contact met Tempus opgenomen voor u, om uw bezwaar daar kenbaar te maken. Tempus heeft uw klacht afgewezen en wij hebben dit onderbouwd aan u doorgegeven. Ik ga ervan uit u duidelijk te informeren. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    A.J. Bandel
    Ik maak bezwaar om het feit dat er een mondelinge afspraak is gemaakt destijds met dhr van dijk!!!!!
    A.J. Bandel
    Mw kelly: bent u bij dit gesprek aanwezig geweest??NIET dus!!
    m.a.w ben ik een leugenaar???
    A.J. Bandel
    Wat is daarop uw antwoord??
    Het zou u sieren om te antwoorden op dit bericht!!
    Eneco
    Geachte heer Bandel, In mijn vorige reactie heb ik u aangegeven dat ik per e-mail van 5 juli 2012 de met de heer van Dijk gemaakte afspraak aan u heb toegelicht. Ik ben niet bij het gesprek aanwezig geweest. Ik heb u enkel aangegeven wat ik uit de notities van het gesprek heb opgemaakt. Hierop heb ik van u geen reactie ontvangen dat dit voor u niet duidelijk was of niet overeen kwam met uw beleving van het gesprek. Als u dit alsnog wilt toelichten, vraag ik u om op mijn e-mail van 5 juli 2012 te reageren. Het spijt mij als er over de telefonisch gemaakte afspraak onduidelijkheid bij u is ontstaan. Het staat u geheel vrij ons te benaderen via de diverse websites. U ontvangt van ons echter geen ander antwoord meer dan u al heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Geachte Mw Kelly,
    Ik ben het niet mee eens wat u schrijft: ik heb echter notities van het gesprek heb opgemaakt....Dus het komt er dus op neer dat ik glashard sta te liegen! En reageerd u niet meer? Prima..dan ben ik met u uitgepraat en nog lang niet met de Eneco!! Besef wel dat dit soort klachten op forum's het bedrijfsimago schaad! En neem ook gelijk van mij aan dat ik door blijf gaan met te reageren op dit soort site's.Eneco mag wel denken dat ze de macht hebben..maar dat is nog te bezien!

A.J. Bandel

Ook een klacht indienen over Eneco?