Klacht Eneco: Klant van bijna 80 wordt niet serieus genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 148662
Gebruiker
W.C.J. Tolsma
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben ingeschakeld door de bewoners op 9064 KL 33 omdat Eneco als leveradres niet huisnummer 33 hanteert maar nummer 35 en dat is een havengebouw, waar ik penningmeester/ secretaris van ben. Na maanden discussie is het de Haven gelukt de aansluitingen van huisnummer 35 goed te krijgen in de systemen van Eneco maar nu is de Gaslevering op 33 opeens huisnummer 35 geworden, meternummer, EAN code behorende bij 33 staan juist maar het leveradres niet. Huisnummer 35 heeft nu twee G EAN codes gekoppeld gekregen en huisnummer 33 niet één, terwijl dat niet kan en mag.
De bewoners van 33 , bijna 80 jaar, werden van het kastje naar de muur gestuurd en ik wordt met toezeggingen aan het lijntje gehouden. Dit sinds half december 2015. OOk is al een klacht bij Eneco ingediend ook hier geen reactie op gehad. Dus...

De oplossing

Excuus, bloemetje voor de bewoners van huisnummer 33 en natuurlijk serieus genomen worden en oplossing van een eenvoudige administratieve fout van Eneco.

6 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Tolsma,

    Ik kan me goed voorstellen dat u graag een oplossing voor de bewoners van huisnummer 33 en 35 wilt hebben. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en ik kom hier binnen 5 werkdagen bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Audrey
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    W.C.J. Tolsma
    Datum
    Mooi, ook vandaag weer toezegging gehad teruggebeld te worden weer niet gebeurd. Huisnummer 35 heeft geen bewoners
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Tolsma,

    Allereerst onze excuses dat er tot op heden geen contact met u is opgenomen. Ik heb uw klacht nog in behandeling en ik probeer u zo snel mogelijk een onhoudelijke reactie te versturen.

    Met vriendelijke groet,

    Audrey
    Eneco Webcare
  4. Auteur
    W.C.J. Tolsma
    Datum
    Ik wacht nog steeds, onvoorstelbaar dat dit zolang moet duren en geen enkele inhoudelijke reactie, de excuses vliegen je om de oren maar resultaat ho maar.
  5. Auteur
    W.C.J. Tolsma
    Datum
    De doorloop tijd van deze klacht is verlopen maar geen enkele actie via dit kanaal.

  6. Auteur
    W.C.J. Tolsma
    Datum
    Er is niets mee gedaan door Eneco, je wordt door dit bedrijf niet serieus genomen wel of niet via Klachtenkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.C.J. Tolsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?