Klacht Eneco: Laadpaal werkt niet, staat in storing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447697
Gebruiker
Edwin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben vanaf 11 mei bezig mijn laadpaal werkend te krijgen. Deze is toen geplaatst, aangesloten en aangemeld. Het is nu 26 mei en de paal werkt nog steeds niet, ondanks dagelijkse telefoontjes van mijn kant. Steeds was het antwoord dat ik teruggebeld zou worden maar dat wordt niet gedaan. Vanaf vorige week ben ik iedere dag, soms meerdere malen per dag naar ze aan het bellen en steeds krijg ik een ander persoon aan de telefoon met hetzelfde verhaal, ze kunnen me niet direct helpen maaaaar, ze bellen mij terug. Niet dus. Ik blijf iedere dag bellen want de aanhouder zal winnen. Maar goed, mijn advies tot nu toe: geen zaken doen met Eneco Emobility want er is geen service en ze komen hun afspraken niet na.

Gewenste oplossing

Dat de laadpaal werkt, ik kan laden en geen onkosten meer hoef te maken. Dat ze hun excuses aanbieden en er van leren. Dat ze een voorstel doen om onkosten te vergoeden.
Geboden oplossing
Servicemonteur is langs geweest. Er bleek een fout in de laadpaal te zitten. De paal is op 11 mei geleverd met een module verkeerd om geplaatst. Daarom kon de paal geen verbinding krijgen. Uiteindelijk heeft de servicemonteur het werkend gekregen. Eneco heeft zich nadien nog niet gemeld om hun excuses aan te bieden en een voorstel tot onkostenvergoeding aan te bieden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het delen van uw ervaring.

    Ik vind het erg spijtig dat het zo lang moet duren en dat u telkens niet teruggebeld wordt.

    Om voor een blijvende oplossing te zorgen heb ik intern contact opgezocht met de afdeling e-mobility. Ik heb hen verzocht contact met u op te nemen en gevraagd mij op de hoogte te houden van de stand van zaken.

    Ik hoop hiermee schot in de zaak te krijgen.

    Mocht ik eerder iets vernemen dan licht ik u in.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Zojuist krijg ik een terugkoppeling van collega's met de mededeling dat de problemen aangekaart zijn en dat servicemonteurs worden ingezet.

    Ik hoop dat u hiermee een blijvende oplossing heeft voor uw laadpaal.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen