Klacht Eneco: laat ons zitten in de kou

Klachtnummer
# 293524
Gebruiker
goksan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

midden in de winter laat u een gezin met 2 kleine kinderen in de kou zitten en plant u een afspraak voor de volgende dag. een begriploze medewerker, katlijn of iets degelijks, probeert ook nog "correct" de verbinding te verbreken. ik had vanmiddag moeten bellen want had er vsndaag iemand gekomen. zij kan thuis blijkbaar de storingen inplannen. mijn storingen komen onaangekondigd! ze vind ook zelf dat ze voldoende info heeft. ik had nog wel een aanvulling. vragen of ze alle info heeft is beter dan zelf invullen zal ik maar zeggen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Vervelend om te vernemen dat u in de kou heeft gezeten en dat er pas de volgende dag een monteur beschikbaar was. Excuses voor het feit dat wij geen begrip hebben getoond voor uw situatie. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een monteur aan te sturen. Ik ga er dan ook van uit dat de storing inmiddels is opgelost.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Saida
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen