Klacht Eneco: lees de berichten en stel zelf vast wat mijn klacht is

Ruud Behrend

hoe bestaat dit?
aanmaning en waarschuwing
vergelijk de data
of bent u al in Japan?
groet
RE Behrend

Wij hebben nog geen betaling van uw termijnnota ontvangen. Uw betalingstermijn is inmiddels verlopen. Daarom hierbij een vriendelijk verzoek om het openstaande bedrag van € 317,00 alsnog naar ons over te maken. Dit kan tot en met 20 december 2019 . Zo voorkomt u extra kosten.
Betaal tijdig, na 20 december 2019 komen er extra kosten bij

Betaal direct uw openstaande bedrag van € 317,00 met iDEAL via onderstaande button, of maak dit bedrag zelf over naar rekening NL10ABNA 0240120000 ten name van Eneco Services B.V.
Vermeld daarbij het kenmerk 8000 0072 8056 1782.

Direct betalen

On 9 dec. 2019, at 09:29, Eneco wrote:

Betaal uiterlijk 18 december 2019 Bekijk webversie
Eneco
Uw nota is nog niet betaald
Klantnummer: 11898158-1
Betalingsverzoek
Beste heer Behrend,

Onlangs hebben wij u een betalingsherinnering gestuurd. Ondanks deze herinnering heeft u uw nota('s) nog niet betaald. U bent daarom in verzuim. Zoals aangekondigd betekent dit dat u € 40,00 aan incassokosten moet betalen. Deze kosten komen bij uw openstaande bedrag van € 334,00.

Wilt u het totale bedrag van € 374,00 naar ons overmaken? Dit kan tot en met 18 december 2019 . In uw nota-overzicht in Mijn Eneco ziet u hoe dit bedrag is opgebouwd.
Betaal tijdig, na 18 december 2019 komen er mogelijk extra kosten bij

Betaal direct uw openstaande bedrag en maak € 374,00 over naar rekening NL10ABNA 0240120000 ten name van Eneco Services B.V.
Vermeld daarbij het kenmerk 8001 1898 1580 0011.
Laat uw openstaande bedrag niet oplopen

We ontvangen het openstaande bedrag graag uiterlijk 18 december 2019 .
Lees hier meer over welke stappen wij volgen als u te laat betaalt.

oplossen en gewoon per email bereikbaar zijn

Ruud Behrend
    Voornaamste klacht is dat ik niet rechtstreeks met ENECO kan mailen
    Ten tweede kijkt u zelf naar wat u mij gestuurd heeft aan herinnering en aanmaning en vergelijk de data
    Groet
    RE Behrend
    Eneco
    Beste heer Berend,

We willen u graag helpen maar beschikken helaas niet over voldoende informatie om uw klantgegevens op te vragen. Ik verzoek u daarom vriendelijk om uw rekeningnummer of klantnummer door te sturen via een privébericht.
    Dan kunnen we uw gegevens inzien en nagaan waarom u betalingsherinneringen heeft ontvangen.

Sabrina
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?