Klacht Eneco: maandelijkse betaling gedaan terwijl ik geen service kreeg van eneco

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150514
Gebruiker
Suzan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik ben afgesloten geweest van warm water en centrale verwarming,
Eneco had het overgedragen aan de deurwaarde waar ik een betalingsregeling mee had.
Gedurende de regeling heb ik wel de maandelijkse bedrag van 94,- betaald aan eneco terwijl ik geen service kreeg, ik heb bijna een jaar zonder verwarming en warm water gezeten totdat mijn schuld was afgelost aan eneco via de deurwaarder.
Nou heb ik meerdere malen met eneco gebeld over het maandelijkse termijn bedrag van 94,- , waar dat is gebleven, ik kreeg uiteindelijk als antwoord, u moet daarover met de deurwaarder contact opnemen, ook die blijkt tot nu toe niet thuis te zijn.
Ik wil graag weten waar dat geld is gebleven die ik maandelijks aan eneco over hebt gemaakt.

De oplossing

Het maandelijkse termijn bedrag van 94,- stond los van het totale schuld wat ik bij eneco had en via de deurwaarder af hebt gelost.
Dus graag wil ik weten waar het geld is gebleven die ik maandelijks aan eneco over hebt gemaakt en verwacht het ook wel zsm weer terug gestort te krijgen op mijn rekening.

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Kainama,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    U kunt voor uw vraag het beste contact opnemen met de deurwaarder. De 94 euro die u destijds betaalde is verrekend met de openstaande posten die u daar had uit staan. Ik kan u daar geen volledig overzicht van geven, vandaar dat ik u adviseer contact met hen op te nemen. Zij hebben jet complete overzicht.

    Groet,

    Folkert, Eneco
  2. Auteur
    Suzan
    Datum
    Hallo ik ben er niet mee eens omdat ik des tijds het maandelijkse bedarag van 94,- naar eneco heeft overgemaakt en niet naar de deurwaarder. nou heb ik al verschillende malen een mail gestuurd naar de deurwaarder namelijk aan Dhr Klaver die dat behandeld en inmiddels heb ik ook Dhr Klaver op 29 jan. aan de telefoon gehad maar tot op heden heb ik niets vernomen van deze meneer, daarom went ik me weer tot u.
    vriendelijke groet Mw Kainama
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw,

    Ik kan helaas niet in de gegevens kijken ik kan alleen beamen dat u de betaling heeft gedaan en dit naar u toesturen. Hoe dit verder verwerkt en verrekend is zult u echt met de deurwaarder moeten bespreken.

    Groet,

    Folkert, Eneco
  4. Auteur
    Suzan
    Datum
    ik ben hier niet tevreden over want u stuurt mij naar de deurwaarder en die moet bij u weer stukken opvragen ik snap dit niet meer meneer de Eneco. Ik word van het kastje naar de muur gestuurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suzan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen