Opgelost door Eneco: Meterstanden kaar met kenmerk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90507
Gebruiker
Opnamekaart
Datum
4 reacties

Details

Klacht

L.S.
Op 23-12-2014 (±16.30) heb ik gesproken met mevrouw Verelise Koekoek.
Zij heeft me verzekerd dat de opnamekaart met kenmerk, 28 of 29 December hier per post zou zijn.
Helaas heb ik nog niets ontvangen.
Nogmaals ik geef geen toestemming dat ENECO de jaarrekening zal schatten.
IK heb tijdig aangegeven de standen te willen doorgeven.
Anders graag uw hulp.
Met vriendelijke groet en graag spoedig contact.

Gewenste oplossing

Voor einde 2014, de meterstanden gas doorgeven.
Niet akkoord met schatting gas over het jaar 2014
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw,Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft ons ook een e-mail gestuurd, hierop heb ik inmiddels gereageerd. Als u mij de standen doorgeeft via die e-mail, ga ik ze voor u verwerken. Bedankt alvast.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
  2. Auteur
    Opnamekaart
    Datum
    Zou u dit bericht willen bevestigen?
    Of mij even bellen?
    Moet ik bij ontvangst van de meterkaart,met opname kenmerk, deze alsnog invullen?Heb zojuist u een e-mail gestuurd met de meterstanden.
    Hoop op bevestiging
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw,Ik heb u ook reeds geantwoord per e-mail. We hebben de standen voor u verwerkt, een opnamenkenmerk is niet meer nodig. Hartelijke groet,Martijn, Eneco
  4. Auteur
    Opnamekaart
    Datum
    Klacht is afgehandeld.
    Hoop in 2015 de opnamekaart met opname kenmerk, tijdig te ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen