Klacht Eneco: Misleidende aanbiedingen per email door Eneco

gjgijsbert

Ik was geinteresseerd in een actie die Eneco heeft met een thermostaat en Philips Hue lampen. Ik ontving daar een email over met in de onderwerpsregel: "Zet met Toon en Philips Hue lampen de sfeer in huis helemaal naar je hand." Als je vervolgens doorklikt, zijn de lampen verdwenen en vervangen door rookmelders. Bellen met Eneco levert niets op. De lampen zijn er niet meer. Dit vind ik misleiding. Excuses als een vergissing ("een foutje met de email") accepteer ik niet. Dat ik overwoog om over te stappen van Nuon naar Eneco maakte geen enkele indruk.

De oplossing is dat Eneco alsnog voor mij die lampen regelt als extra bij de thermostaat. De medewerker aan de telefoon verwees mij notabene door naar de Mediamarkt om de lampen daar zelf te kopen.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Schinkel,

Leuk dat je interesse hebt in Toon!
    Zonde dat de actie niet meer gold toen jij Toon met het Philips Hue pakket aan wilde vragen. De voorwaarden is dat de actie loopt zolang de voorraad strekt. De lampen kunnen wij niet meer leveren. Het alternatief is de actie met rookmelders, waar wij jou graag blij mee willen maken.
    Sorry voor het ongemak in ieder geval.

Danielle
    Eneco Webcare
    gjgijsbert
    Het gaat er mij juist om dat jullie klanten met foute mails misleiden. En met een rookmelder ben ik niet geholpen. Jullie moeten verantwoordelijkheid nemen voor foute communicatie en niet daar ook weer vrolijk overheen stappen in de reactie. Ik heb het helemaal gehad met jullie. Probeer een klant echt eens binnen te halen!
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Schinkel,

Misleiden is zeker niet onze bedoeling geweest. Het is een foutje geweest, wat naar ons weten de beste kan overkomen. Het Philips Hue pakket kunnen wij niet regelen, vandaar het alternatief.
    Jammer om te vernemen dat we niet verder komen. Mocht je andere mogelijkheden willen bespreken dan kun je bellen op 0800-550 3550 waar mijn collega's van de desbetreffende afdeling je graag te woord staan.

Danielle
    Eneco Webcare

gjgijsbert
Ik ben nog steeds ontevreden. De mailtjes blijven nog gewoon verzonden worden! Eneco blijft misleiden.

Ook een klacht indienen over Eneco?