Klacht Eneco: Moet een voorschot van anderhalve maand aan Eneco betalen terwijl ik geen contract meer bij ze heb

Mallens2

LS,Eneco verwacht van mij dat ik ondanks dat mijn contract op 17 maart 2018 afloopt, dat ik toch een extra termijn (April 2018) betaal (€187,- was €155,-). Dit houdt in dat ik dus anderhalve termijn teveel betaal. Deze wil men pas na 6 weken verrekenen. Dit houd dus in dat ik ca. €250,- vooruit moet betalen voor een periode na mijn contract.
Ik vindt dit ronduit schandalig in deze tijd van automatisch verwerking van betalingen etc.Ik heb daarom Eneco voorgesteld om te wachten met betalen tot ze de eindafrekening klaar hebben. Lijkt mij heel redelijk. Dit blijkt voor Eneco geen optie. Ik heb dit nog niet eerder bij een overstap van energie leverancier meegemaakt. Voor mij nooit geen Eneco meer.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ongenoegen. Vervelend dat er onduidelijkheid bij u ontstaan is rondom de laatste termijnnota en de verrekening hiervan op de eindnota.

Ik zie dat u inmiddels al telefonisch contact met ons heeft gehad over dit onderwerp. Ik ga ervan uit dat dit bij u voor opheldering heeft gezorgd. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Kelly, medewerkster Eneco

Mallens2
Er is helemaal geen telefonisch contact geweest!!!!!! Geen idee hoe Kelly hier bij komt. Dus ook niets opgelost.

Ook een klacht indienen over Eneco?