Klacht Eneco: Monteur 2 uur te laat

Geachte heer, mevrouw,

Ik wil graag over het volgende een klacht indienen:

Vandaag hadden wij een afspraak tussen 08:00 & 12:00, wat naar mijn inziens al een vrij ruim tijdsbestek is. Na 12:00 niemand gezien te hebben, contact gehad met de helpdesk, in dit gesprek kwam na voren dat er in de bus van de monteur was ingebroken, en dat deze door het oponthoud binnen 1 uur (voor 13:00) aanwezig moest zijn. Na 13:00 niemand gezien te hebben nog eens gebeld, de monteur had vertraging en zou zeker binnen dit uur aanwezig zijn, en inderdaad om 13:55 was hij eindelijk daar. Gelukkig kon de storing binnen 10 minuten verholpen worden. Jammer dat mijn vriendin hier een dag vrij voor heeft moeten nemen.

Kevin van den Berg

Een compensatie die gelijk staat aan een dag vrij nemen, tevens zou een excuus wel op zijn plaats zijn, dit kon er telefonisch namelijk niet vanaf.

Kevin
    Om 16:05 een oproep gemist van: 088 895 5000, om 16:07 terug gebeld, de medewerkster kon niet in het systeem zien dat 1 van haar collega's mij getracht heeft te bellen. We wachten rustig af.
    Eneco
    Hallo,Inmiddels is er telefonisch contact geweest en hebben we een oplossing besproken. Mochten er nog vragen zijn, laat het gerust weten.Groet,
    Mike, medewerkerEneco
    Kevin
    Helaas van de besproken oplossing nog niets gezien, de klacht was echter ook nog niet verholpen, afgelopen vrijdag een monteur van Eneco langs geweest, deze gaf te kennen dat de vorige monteur de verkeerde diagnose heeft gesteld, jammer dat ik hier nogmaals een vrije ochtend voor heb moeten nemen.

Ook een klacht indienen over Eneco?